Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag drack upp 1000 spänn. :näsblod

Fi fan...:näsblod Tror max att jag lyckats dricka upp sisådär en 400 spänn eller något vid ett och samma tillfälle, och det tyckte jag var dyrt nog...:näsblod Bättre att supa hemma, samma fylla för en tiondel av pengarna :D

tkdrille

Guest
Fi fan...:näsblod Tror max att jag lyckats dricka upp sisådär en 400 spänn eller något vid ett och samma tillfälle, och det tyckte jag var dyrt nog...:näsblod Bättre att supa hemma, samma fylla för en tiondel av pengarna :D

2300 har jag söpit för en kväll. Vi var 3 personer och söp lika mö. Jag betala inte en krona själv :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Gör det själv! :7peta
Har inte särskilt mycke bikinibilder...:glömdet

Just nu skulle jag inte ha nåt emot att dö känns det som. :huvet
Nä du får inte dö, vem ska jag då trakassera? :fakta:va

Nä inte alls. Jag får skylla mig själv. :banana

Ja en såhär fantastisk bakfylla har jag inte haft på länge. Är sjukt nöjd med den. :tummenupp
Va du kan, förresten, var du på Södermalm här om dan... :hihi

2300 har jag söpit för en kväll. Vi var 3 personer och söp lika mö. Jag betala inte en krona själv :D
Jag satt i hotellbaren i Korea för några år sen och kollade in rödvinet. De hade ett glas för 326 spänn... tog inget den gången men nästa gång jag va på samma hotell så tänke jag att ja måste fan kolla vad det är för mirakelvin... hmmm... gott - check! Värt 326 för ETT glas (visserligen ett rätt stort) men neeeeeh! Men nu vet ja... :crash

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag tillhör skaran som också bränt sisådär 1000 lapp en kväll. Men allt gick inte åt sprit :hihi :näsblod

Hemma, en timme tidigare för kollegan slängde mig in i sin bil och körde till tåget så jag hann med det :kär

Hoppas det här håller i sig ända till den 23e :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tillhör skaran som också bränt sisådär 1000 lapp en kväll. Men allt gick inte åt sprit :hihi :näsblod

Jag kommer osökt att tänka på låten "nya hjältar" med Kenneth and the knutters :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det där får du gärna utveckla :D

Amenvisstfan, jag är ju korkad... :huvet

Texten handlar bland annat om politiker som åker utomlands och går på krog och köper luder för skattepengar, så tanken var väl vad mer än dryck tusenlappen gick till...:gnissla :hihi

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!