Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vi får se om du blivit smartare efter festen då :hihi

Jo det var nära sanningen där får jag erkänna :rofl :näsblod

Den risken är nog minimal... :hihi
Grejen är ju att jag mycket väl vet att du inte hör och att musikreferenser är mer eller mindre värdelösa, men när jag får upp en sån referens i huvet så tänker jag ju på texten som jag vet att du kan läsa... Och så hinner jag dra referensen innan jag kommer att tänka på att du inte hört låten och troligen inte läst en massa låttexter bara för att...:hihi det går lite fort i huvet ibland... :D

Men pia då...:hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Den risken är nog minimal... :hihi
Grejen är ju att jag mycket väl vet att du inte hör och att musikreferenser är mer eller mindre värdelösa, men när jag får upp en sån referens i huvet så tänker jag ju på texten som jag vet att du kan läsa... Och så hinner jag dra referensen innan jag kommer att tänka på att du inte hört låten och troligen inte läst en massa låttexter bara för att...:hihi det går lite fort i huvet ibland... :D

Men pia då...:hihi

Jodå, alla är medvetna men glömmer ändå bort det ;) Kan dra ett exempel; Maestro här på SH har stått och försökt skrika i mitt öra ute på krogen :näsblod YipYip tyckte det var riktigt kul :D

Men vadå, livet måste väl vara riskabelt. Jag handlade åtminstone inte något levande :3freak

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jodå, alla är medvetna men glömmer ändå bort det ;) Kan dra ett exempel; Maestro här på SH har stått och försökt skrika i mitt öra ute på krogen :näsblod YipYip tyckte det var riktigt kul :D

Men vadå, livet måste väl vara riskabelt. Jag handlade åtminstone inte något levande :3freak

Inte glömmer, bara tänker inte så långt...:gnissla här kommunicerar ju alla via text så det blir liksom ingen skillnad. Jag skulle nog inte försöka höja rösten för att nå fram till dig irl:D

Nekrofili är inte OK pia, vare sig du betalat eller ej...:3freak

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Inte glömmer, bara tänker inte så långt...:gnissla här kommunicerar ju alla via text så det blir liksom ingen skillnad. Jag skulle nog inte försöka höja rösten för att nå fram till dig irl:D

Vi märker det sen vad som händer :hihi

Nekrofili? Jag har inte sagt något om döda ting :7peta

tkdrille

Guest

Lite som att säga till en blind att "kolla där står en älg på vägen" Vilket jag gjort massvis med gånger till kunder. Hör hur de fnissar och jag skäms. Höhö.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår