Singeltråden

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Inte haft tid att hänga med här.. Fullt upp med flyttar och shopping (köpt ett halvt hem goddamnit). Sov första natten i mitt nya EGNA hem igår, nice!

vad är det som händer den 23e? Sett datumet tusen gånger nu men har ingen aning om vad ni tjötar om.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Inte haft tid att hänga med här.. Fullt upp med flyttar och shopping (köpt ett halvt hem goddamnit). Sov första natten i mitt nya EGNA hem igår, nice!

vad är det som händer den 23e? Sett datumet tusen gånger nu men har ingen aning om vad ni tjötar om.

Det e lite party i Helsingborg. :fyllisar :banana :rock

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Skrev du inte för någon vecka sedan att du skulle flytta till Linkeboda? Då borde du uppdatera Ort: i infon som syns i kanten.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Gosh..

Fan vad ni skriver!!

Eget hem e de bästa :yoparty

Den 23.e e de dags att lära känna alla konstiga individer :fyllisar :banana :banana
Dom måste bara orka ta sig till Helsingborg.

:Bugar :clown

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vem bjuder på husrum, :fika och bakispizza om jag orkar ta mig till Hbg?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vem bjuder på husrum, :fika och bakispizza om jag orkar ta mig till Hbg?

Eftersom Clownen är värd och känner till omgivningarna förväntar man sig att han bör kunna ordna det mesta.
Bushido vill gärna skeda så många som möjligt om du vill ha lite kroppsvärme :rolleyes:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår