Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret.
View attachment 380789
Alla kvinnor springer runt inomhus helt nakna. Så mycket bättre än att bara vara lättklädd
Ska ja inte... o de va nog ingen som hörde eftersom du pratade så tyst...Ja, men berätta inte det för någon!
Jo, han har varit väldigt tydlig med det. Skeda vill han gärna göra och han har inget emot kroppsbehåring eller ölmage!Eftersom Clownen är värd och känner till omgivningarna förväntar man sig att han bör kunna ordna det mesta.
Bushido vill gärna skeda så många som möjligt om du vill ha lite kroppsvärme
Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret.
View attachment 380789
Som om jag skulle ljuga!
View attachment 380789
Alla kvinnor springer runt inomhus helt nakna. Så mycket bättre än att bara vara lättklädd
Inte då
Inte om det gäller mig
Men du är ju det ständigt lysande undantaget.
Jomenså är det ju... maken brukar tjata om att jag ska klä på mig när jag går omkring på bottenvåningen där vi har typ 10 fönster...
Ummmm ja?
Jag är också en nakenfis
Jomenså är det ju... maken brukar tjata om att jag ska klä på mig när jag går omkring på bottenvåningen där vi har typ 10 fönster...
Ständigt det lysande undantaget?
Det tar jag som komplimang
Se Clown! Alla gör det! Så det så!
Inte mina, de är vana och gillar att ränna runt i pyjamas bestående av en t-shirt o trosor så...
Det var menat som en gigantisk komplimang, vi behöver fler människor som går sin egen väg och det verkar du göra.
Jag är fortsatt skeptisk.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |