Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret. :)

20130310_120437 - kopia.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ja, men berätta inte det för någon! :clown
Ska ja inte... o de va nog ingen som hörde eftersom du pratade så tyst... :dummer

Eftersom Clownen är värd och känner till omgivningarna förväntar man sig att han bör kunna ordna det mesta.
Bushido vill gärna skeda så många som möjligt om du vill ha lite kroppsvärme :rolleyes:
Jo, han har varit väldigt tydlig med det. Skeda vill han gärna göra och han har inget emot kroppsbehåring eller ölmage! :crash

Så här såg det ut när jag var ute och gick idag, var fan är våren? Det är ju så dåligt med lättklädda kvinnor i det här vädret. :)

View attachment 380789

Jaså? Jag o tjejerna hade jättemysigt i snön... :glömdet
girls.jpg

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jomenså är det ju... maken brukar tjata om att jag ska klä på mig när jag går omkring på bottenvåningen där vi har typ 10 fönster... :rodnar

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Inte mina, de är vana och gillar att ränna runt i pyjamas bestående av en t-shirt o trosor så... :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Inte mina, de är vana och gillar att ränna runt i pyjamas bestående av en t-shirt o trosor så... :)

Dina barn är inte så gamla än... Jag minns själv hur eländigt det var att se mina päron strutta runt nakna :rofl

Det var menat som en gigantisk komplimang, vi behöver fler människor som går sin egen väg och det verkar du göra.:tummenupp

:rodnar
Inget jag tänker på direkt, det liksom är jag. :D Hoppas det kan inspirera andra! :banana

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag är fortsatt skeptisk.

Med rätta. I dagens värld är fotodokumentation den enda godtagbara sanningen. Bildbehandlingkutymen till trots.

Edit: tågresor kan vara ren ringmuskelsurfning när man sitter bakom sjuksyrreelever som använder "såhära" och "typ" som skiljeord när de pratar.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...