Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Du, dom däringa bullarna ska inkasseras nån gång också. :fakta

Äsch då, jag har redan taktiken klar! Det är bara säga nåt charmigt så blir hon så generad så hon glömmer bort det för en stund.. (och det är då man har sitt tillfälle att fort som tusan dra på sig hjälmen och sticka därifrån :yoparty )

Har en annan väninna som jag mutar med glassar istället.. tror vi är uppe i 8 eller 10 glassar nu, så i år får jag vara jäkligt charmant.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Äsch då, jag har redan taktiken klar! Det är bara säga nåt charmigt så blir hon så generad så hon glömmer bort det för en stund.. (och det är då man har sitt tillfälle att fort som tusan dra på sig hjälmen och sticka därifrån :yoparty )

Har en annan väninna som jag mutar med glassar istället.. tror vi är uppe i 8 eller 10 glassar nu, så i år får jag vara jäkligt charmant.

Kan du verkligen vara charmig? :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha, nej:D Far cry 3 heter detta, vet inte om det är "bättre" i dina ögon än om jag spelat WoW förvisso men iallafall... :)

Jag spelade mest TacticalOps, Postal, GTA och Battlefield förut. Jag är inte bättre själv så jag menade inte att va dum. :D

Jag får höra allt skvaller från Pippi ändå! Bara att muta med några bullar! :banana

Haha, det tror du bara. ;)

Du, dom däringa bullarna ska inkasseras nån gång också. :fakta

Bra att du ser om mina intressen...säg att jag vill ha ränta oxå. :fyllisar

Jag blir ALDRIG generad. :4skrika:4skrika:4skrika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag spelade mest TacticalOps, Postal, GTA och Battlefield förut. Jag är inte bättre själv så jag menade inte att va dum. :D

Haha, jag gillar egentligen inte skjutspel som sådana (CS och så vidare har aldrig intresserat mig) men shooting/survival/exploring/searching/finding/combining-genren eller vad man ska kalla den gillar jag. Fallout 3 och new vegas är personliga favoriter, likaså gillar jag de senare spelen ur The Elder Scrolls av samma anledningar även om de är mer Fantasy (vilket för min del inte alls är negativt, tvärtom. Bara som förtydligande ifall någon känner för att protestera mot att jag jämför de förstnämnda med de sistnämnda). Dum får du vara om du vill, jag gillar ju att spela så om folk bestämmer sig för att inte gilla mig av den anledningen så skiter jag i vilket och spelar vidare:D

Natti:hej

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag ska också sova.

Ska bara tala om för er alla, Pippi sover inte. :brynad :glömdet :fakta

:rofl :rofl :rofl nu var jag rolig! :glömdet

(Okej, jag är trött nu. På riktigt. Så... Sov gott, mina små fina älsklingar :kär)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!