Plåthinken
Tappat barn
Gud vad jag är uttråkad och rastlös. Föreläsningen börjar inte förrän 13,15. Vad tusan ska jag göra ända till dess?
Åk ut till hästen.
Själv ska man hem och dra i sig mängder med koffein och ladda inför gymmet
Gud vad jag är uttråkad och rastlös. Föreläsningen börjar inte förrän 13,15. Vad tusan ska jag göra ända till dess?
OMG!!! OMG!!! OMG!!!
Jag ramlade nästan av stolen precis!!!
En kollega till mig har verkligen slagit huvet i väggen eller blivit lobotomerad. Jag brukar inte bry mig speciellt om vad folk har på sig men jeeeez jag fick typ migrän och kräktes lite i min egen mun när hon gick förbi.
För det första ser det ut som att några clowner målat fejset på henne när hon sov o hon glömde att kolla sig i spegeln innan hon gick till jobbet. Inte nog med det har hon satt på sig en neonrosa spetstopp som gör att hon ser ännu tjockare ut än vad hon är (känner mig elak). På detta har hon en knallröd kappa som totalt skär sig mot toppen. Inte nog ännu, leopardskor!!!
Jag vill sjukskriva mig och gå hem nu.
Du ska va i min källare. Det är redan avgjort.
OMG!!! OMG!!! OMG!!!
Jag ramlade nästan av stolen precis!!!
En kollega till mig har verkligen slagit huvet i väggen eller blivit lobotomerad. Jag brukar inte bry mig speciellt om vad folk har på sig men jeeeez jag fick typ migrän och kräktes lite i min egen mun när hon gick förbi.
För det första ser det ut som att några clowner målat fejset på henne när hon sov o hon glömde att kolla sig i spegeln innan hon gick till jobbet. Inte nog med det har hon satt på sig en neonrosa spetstopp som gör att hon ser ännu tjockare ut än vad hon är (känner mig elak). På detta har hon en knallröd kappa som totalt skär sig mot toppen. Inte nog ännu, leopardskor!!!
Jag vill sjukskriva mig och gå hem nu.
Åk ut till hästen.
Själv ska man hem och dra i sig mängder med koffein och ladda inför gymmet
Helvete vad det skrivs här! Blir det nå barn gjorda eller?
Det var intressant för oss i tråden. Tack för att du delar med dig.
Helvete vad det skrivs här! Blir det nå barn gjorda eller?
Tjerring o jag får be. Tjerring.Men Jimina klär inte sig så dagligen får jag faktiskt hoppas på.
Ja de är trots allt mindre än 2 veckor till jag får bedömma dig. Och de kan bli svårt när jag sitter ansikte/ansikte mot busken i vårt hörn.
De kan du ha rätt i. För min del är de nog beroende på hur hon är. Om vi tar ett exempel så är ju kärringen just precis en kärring Och Anna hon är en go tjej.
Kanske jag får huga mig här snart.
Mjau!Det låter mycket gulligare!
Hehe, jag har iaf vett att inte springa naken när barnen har kompisar hemma (gör min mamma i sommarstugan - där får man tydligen vara naturell). Huvva!Min mamma har inte gett upp det där. Pappa gjorde det för hans ex, jag hann inte ens börja klaga.
Men jag har lärt mig leva med att mamma går runt naken hemma och viftar på sina tuttar framför mig. Mamma vill däremot INTE se mig naken
Tokholm - Helsingborg, lär väl vara ung 60 mil eller nåt?Hur vet du att det är 60 mil? Nu börjar jag bli orolig här.
De va inge bra alltså... ?Jag sov visstde.
Tyvärr här går även visa gamla människor som jag bet, jag har nämligen en egen inbyggd väckarklocka och den har jag fan inte listat ut att rå på även om jag haft maaaaassor med år på mig... Säg till om du hittar svaret I really WANT to know!Jaha, det är något allvarligt fel på mig, somnade inte förrän efter kl 2 någon gång bara för jag grubblade. Vaknade halv åtta. Någon som har ett botemedel mot en inbyggd väckarklocka?
Har du en källare i peters hus också? Är det där ragge sitter?
Borde väl du veta.
De va inge bra alltså... ?
Haha, vafan, du hann före
Fart a lightning.
Jasså?
Jasså?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|