Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Har du en källare i peters hus också?:va Är det där ragge sitter? :D

Ragge sitter säkert. Du kommer att känna dig säker med Ragge. Du kommer att tycka om det. Du kommer att säga nej, men mena ja. Precis som alla andra. Det kommer att bli bra för oss alla. :fakta

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Måste ju passa på nu! Så fort hoj/fika-säsongen börjar så blir jag smal som en streck-gubbe igen :crash

haha så sant, fast fikat borde väl inte göra en smal?
Laddar för ett nytt gympass ikväll jag med... har precis tagit tag i träningen igen...
Benböj (neeeej de heter benböj och inte nå jävla fjant squats) frivänningar och mage/ rygg står på schemat.. Förra gången kunde jag inte gå på en vecka.. haha ( inte lätt när man tror att man är lika stark som förr):brinnerup

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
haha så sant, fast fikat borde väl inte göra en smal?

Det borde inte det kan man tycka.. men med min förbränning så är det döden att missa "riktiga" måltider.
Säg att jag t ex hojar en eftermiddag/kväll och äter nån räkmacka istället för middag. Då ryker ett par kg direkt.

Måste käka frukost, lunch middag, + mellanmål och nånting på kvällen samt träna för att inte gå ner i vikt :)

Laddar för ett nytt gympass ikväll jag med... har precis tagit tag i träningen igen...
Benböj (neeeej de heter benböj och inte nå jävla fjant squats) frivänningar och mage/ rygg står på schemat.. Förra gången kunde jag inte gå på en vecka.. haha ( inte lätt när man tror att man är lika stark som förr)

Körde squats igår. Och JO! Det heter squat! låter coolare på nåt sätt!
Och är man kass som mig så behöver man coola namn på övningarna man kör för att kompensera :)

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Det borde inte det kan man tycka.. men med min förbränning så är det döden att missa "riktiga" måltider.
Säg att jag t ex hojar en eftermiddag/kväll och äter nån räkmacka istället för middag. Då ryker ett par kg direkt.

Måste käka frukost, lunch middag, + mellanmål och nånting på kvällen samt träna för att inte gå ner i vikt :)

Körde squats igår. Och JO! Det heter squat! låter coolare på nåt sätt!
Och är man kass som mig så behöver man coola namn på övningarna man kör för att kompensera :)

aaah mm käka på rätt tider e skitviktigt, dock inte för vikthållning för mig, utan för min omgivning... De vill inte vara med när jag är hungrig....

haha meeen suck...
:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet
gör om gör rätt;)

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2