Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vet ni vad? Jag flyger bland molnen idag, för jag är kär, på riktigt! Det finns snyggare än den, men ååååh, känslan, känslan! Ge mig!:kär:kär

882975_10152627822390531_1156608556_o.jpg

tkdrille

Guest
Nu är jag ledig imorgon wohoooooo. Fast ska till veterinär, frisören sen banken. Allt som man aldrig hinner annars. Jag ser fan ut som ett skogstroll och sätter bara på mig mössa om dagarna får att slippa fixa frillan :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu är jag ledig imorgon wohoooooo. Fast ska till veterinär, frisören sen banken. Allt som man aldrig hinner annars. Jag ser fan ut som ett skogstroll och sätter bara på mig mössa om dagarna får att slippa fixa frillan :)

Veterinär, har du njursten? :glömdet

Och klipp dig själv, kan inte vara så svårt :D Jag klipper ju mig själv. Inte varit hos någon frisör på 3 år nu :D

tkdrille

Guest
Veterinär, har du njursten? :glömdet

Och klipp dig själv, kan inte vara så svårt :D Jag klipper ju mig själv. Inte varit hos någon frisör på 3 år nu :D
Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgon :)

Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgon :)

Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv

Sax, spegel och en kam. Hur svårt kan det va?

Jag behöver iofs inte någon spegel, byt ut den mot en hårsnodd så är biffen kirrad på 1 minut :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! :3freak Ni är inga riktig människor! :mattias

En M5 har för många hjul. :fakta

Edit: Därmed inte sagt att det inte är något allvarligt fel på mig. :tummenupp

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tråden idag----------->
popcorn.gif

Ska Pippi få ligga ikväll? Fan va bra! Då kanske vi slipper allt kåtflås i texformat ett tag! :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Bahh, ge mig en c63 Istället så ska jag sitta bänkad framför dig som ett barn framför kalle anka på julafton!

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!