Du borde lägga mer tid på att nuppa, och mindre tid på att hänga i tråden!
Jo men det går inte nuppa nån som varit bortrest...vad tror du jag väntar på nu.
... Äntligen någon som är lite anständig!
På att du ska få dig ett par meter?
hon gör säkert båda saker samtidigt, ni damer ska ju ha en sån där gudasänd simultankapacitet påstås det!
Kilometer.
Ja vi kan baka bullar samtidigt som vi blir påsatt
Okej. Då har "nån" en del att leva upp till.
Nu är jag ledig imorgon wohoooooo. Fast ska till veterinär, frisören sen banken. Allt som man aldrig hinner annars. Jag ser fan ut som ett skogstroll och sätter bara på mig mössa om dagarna får att slippa fixa frillan
Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgonVeterinär, har du njursten?
Och klipp dig själv, kan inte vara så svårt Jag klipper ju mig själv. Inte varit hos någon frisör på 3 år nu
Ja vi kan baka bullar samtidigt som vi blir påsatt
HAHAHHA, sant, sant jävligt sant.
Nä de ska karva i katten. Hon inspekterar lådan som kommer skrämma henne imorgon
Aldrig, jag tar frisör för de ska bli jämt. De klarar jag icke själv
Jag måste vara världens sämsta kvinna i så fall. Kan ju fan inte ens baka bullar när jag inte blir påsatt. Och är sämst på att göra två saker samtidigt...
Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! Ni är inga riktig människor!
Det är nåt riktigt allvarligt fel på er här inne, som alla tycker det är intressantare att NÅGON ANNAN ska bli påsatt, än en M5! Ni är inga riktig människor!
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|