Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Säger han som kör Honda!? :7peta

Japp och den drar ju en M5a vilken dag som helst :tummenupp Lite därför jag gillar hojar före bilar :)

Sen ska jag ju vara ärlig om en sak med bmw man gillar.. S1000RR.. Där har fanimej Bajs Mellan Wäxlarna lyckats!

Men när det kommer till M5.. Finns ju en jätte bra sida som heter hejbilist.nu som nämner de typiska dragen hos folk som kör M5or:

BMW M5

Du är man som måste bevisa att du är man.​

• Egenföretagare (pizzabagare).
  • Du hävdar att du är äkta italienare men du kommer från arabvärlden.
  • Du jobbar måndag till söndag 05:30-24:00.
  • Du plockar ut en lön på 665000 trots att pizzerian officiellt bara omsätter 15000.
  • Du valde denna bil eftersom han som har pizzerian på andra sida gatan nyligen har skaffat en likadan.
  • Du äter inte griskött men du raggar gärna upp lammkött med den nya bilen.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu har jag rört ihop deg som får jäsa över natten och bli antingen frukostbullar eller limpa.

The Intouchables ska rulla fint på min dator nu. Ni får ha en fin kväll :krama

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Japp och den drar ju en M5a vilken dag som helst :tummenupp Lite därför jag gillar hojar före bilar :)

Sen ska jag ju vara ärlig om en sak med bmw man gillar.. S1000RR.. Där har fanimej Bajs Mellan Wäxlarna lyckats!

Men när det kommer till M5.. Finns ju en jätte bra sida som heter hejbilist.nu som nämner de typiska dragen hos folk som kör M5or:

BMW M5

Du är man som måste bevisa att du är man.​

• Egenföretagare (pizzabagare).
  • Du hävdar att du är äkta italienare men du kommer från arabvärlden.
  • Du jobbar måndag till söndag 05:30-24:00.
  • Du plockar ut en lön på 665000 trots att pizzerian officiellt bara omsätter 15000.
  • Du valde denna bil eftersom han som har pizzerian på andra sida gatan nyligen har skaffat en likadan.
  • Du äter inte griskött men du raggar gärna upp lammkött med den nya bilen.

Inget av det passar in på mig, så jag tar inte åt mig. :)

Honda är ju dessutom hojvärldens mellanmjölk. Och den drar inte en M5, det är faktiskt en liten 600cc du har, pågadrul! Kom ner på jorden!

tkdrille

Guest
Jag är ledsen Rille. Jag kan enas om vibrerar. Det gungar f-n inte. Då vill jag provköra din pappas unika Harley :rofl
Men han har rätt gaffel, springergaffel eller vad fan de heter. Den gungar verkligen fram. Dock låter han nog inte dig testa den då han är duktigt rädd om den :D De var inte en billig leksak.
Driver i rätt ände? Så det gör inte en BMW?

Gillar inte jänkare, inte min stil alls. Bland annat pga sätena som är gjorda för feta amerikaner.

Är dessutom ytterst osäker på att den skulle "äta upp" en M5. Den har 15 nm mer, men 22 hk mindre, och ska enligt fakta göra 0-100 på 0,2 sekunder kortare tid. Så äta upp är verkligen att ta i. Dessutom ser den ut som en rymdfarkost!
Men du hade kört en chrysler 300c. 300c som kopierat eller byggt från mercedes. Chrysler som dessutom inte tillhör toppklassen =)
Sätena beror ju på vad man kör för alla är inte stora.

Mja designen säger sig själv, jag tycker ju m5 ser ut som något ja. Jag vet inte. :) De är en bmw, inget som drar mina blickar faktiskt. Tyvärr har tyska märkena gått ner sig en del.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Vet ni vad? Jag flyger bland molnen idag, för jag är kär, på riktigt! Det finns snyggare än den, men ååååh, känslan, känslan! Ge mig!:kär:kär

View attachment 380888

Jag ber om ursäkt Swish men det finns några bilmärken som vissa ser som helt fantastiska men som jag bara inte kan förstå vad det är som är så speciellt med. Listan börjar såhär:

1. Alfa Romeo
2. BMW

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men han har rätt gaffel, springergaffel eller vad fan de heter. Den gungar verkligen fram. Dock låter han nog inte dig testa den då han är duktigt rädd om den :D De var inte en billig leksak.

Men du hade kört en chrysler 300c. 300c som kopierat eller byggt från mercedes. Chrysler som dessutom inte tillhör toppklassen =)
Sätena beror ju på vad man kör för alla är inte stora.

Mja designen säger sig själv, jag tycker ju m5 ser ut som något ja. Jag vet inte. :) De är en bmw, inget som drar mina blickar faktiskt. Tyvärr har tyska märkena gått ner sig en del.

Vi har uppenbarligen helt olika smak.

Å andra sidan gillar du cyklar, och jag motorcyklar. Lite samma sak som på bilsidan!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ber om ursäkt Swish men det finns några bilmärken som vissa ser som helt fantastiska men som jag bara inte kan förstå vad det är som är så speciellt med. Listan börjar såhär:

1. Alfa Romeo
2. BMW

Men du är så gammal, så det visste jag redan, att du skulle föredra en Volvo 740 i stället! ;)

tkdrille

Guest
Vi har uppenbarligen helt olika smak.

Å andra sidan gillar du cyklar, och jag motorcyklar. Lite samma sak som på bilsidan!

Helt klart, fast jag gillar både motocyklar och vanliga cyklar. Sen de där med bilarna är omvänt på andra hållet :banana

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

Jag dreglade också över s1000RR förut....sen vart jag så gryyymt besviken när jag väl fick provsitta en, satt ju skitkasst på den!!! Samma sak med Panigalen!!! Sjukt besviken! :huvet Skulle jag köpa en sprittny hoj nu så skulle det bli nya Kawan.. :dregel-sitta-som-en-kung!!!!

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!