Hur gammal är du? 70?
App app app, 29 om jag får be!
Och är Mercedes-frälst sen barnsben (första bilen jag någonsin körde var en gammal 190 från 84 med förknasare!)
Och denna lilla skönhet kör jag idag :
Hur gammal är du? 70?
Du, jag var först, så du får komma på en egen, och inte bara köra en retur!
Nä, jag vill inte skämmas.
Och är Mercedes-frälst sen barnsben (första bilen jag någonsin körde var en gammal 190 från 84 med förknasare!)
Damer har många goda kapaciteter som inte har någonting med gud att göra
HAha fasen med. Okejdå, jag tillhör de som har smak då mina favoriter kom som 2 som världens största biltillverkare. Var kom bmw Jag vet de var lamt. Men du vet själv hur de är att diskutera med BmW nördar. De går inte in.
Det största problemet med BMW är att de som kör BMW brukar vara fanatiska fanboys, det är det som får mig att ha problem med BMW.
Det största problemet med BMW är att de som kör BMW brukar vara fanatiska fanboys, det är det som får mig att ha problem med BMW.
Ja de sa jag med.Den var rätt dålig du!
Största = kvantitet!
Alltid kvalitet före kvantitet!
Meh, du får ju köpa en som fungerar!
Det finns väl en anledning till det!
Lite som med Apple (herregud, kan inte förstå att jag faktiskt säger detta), de som är Apple-nördar (framför allt Mac-nördar) är det av en anledning och det finns en orsak varför de håller fast vid det.
Inget av det passar in på mig, så jag tar inte åt mig.
Honda är ju dessutom hojvärldens mellanmjölk. Och den drar inte en M5, det är faktiskt en liten 600cc du har, pågadrul! Kom ner på jorden!
Det finns väl en anledning till det!
Lite som med Apple (herregud, kan inte förstå att jag faktiskt säger detta), de som är Apple-nördar (framför allt Mac-nördar) är det av en anledning och det finns en orsak varför de håller fast vid det.
Intressant. CBR600RR och R6an har ju varit rätt dominerande i supersporttävlingarna genom åren.
Skaffa lite uppfattning för vikt kontra effekt.. du behöver en lång sträcka innan du drar om en sporthoj (även om du har m-paket), oavsätt 600cc eller 1000cc, med en m5a. På bana tänker jag inte ens spekulera. Men något säger mig att vikten inte är till m5ans fördel. Isf kan jag tänka mig att en m3a är jobbigare att möta på bana.
Och denna lilla skönhet kör jag idag :
Applenördar är sinnesslöa zombies, 'nuff said!
Ja, anledning är att de är tekniskt inkompetenta och inte klarar av en riktig dator.
Ha, ha... Du menar ifall jag gjort en bra låt?Låtar vadå? Har du kört en inverterad Gangnam Style eller?
Jag har två.Jag vill ha en Audi...
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |