Singeltråden

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Hur gammal är du? 70?

App app app, 29 om jag får be!
Och är Mercedes-frälst sen barnsben (första bilen jag någonsin körde var en gammal 190 från 84 med förknasare!)

Och denna lilla skönhet kör jag idag :
1.jpg

tkdrille

Guest
Du, jag var först, så du får komma på en egen, och inte bara köra en retur! :D

HAha fasen med. :D Okejdå, jag tillhör de som har smak då mina favoriter kom som 2 som världens största biltillverkare. Var kom bmw :hihi Jag vet de var lamt. Men du vet själv hur de är att diskutera med BmW nördar. De går inte in.

:7peta

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det största problemet med BMW är att de som kör BMW brukar vara fanatiska fanboys, det är det som får mig att ha problem med BMW.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Och är Mercedes-frälst sen barnsben (första bilen jag någonsin körde var en gammal 190 från 84 med förknasare!)

Jag har egentligen ingenting emot Merca, den är ju iaf tysk! Men lite gubbiga är de. Just den på bilden är nog den enda modellen jag faktiskt tycker är snygg! Det finns nån merca, och en Audi, som bägge två slokar i röven. Ser ut som om den är vissen! Grymt fult!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
HAha fasen med. :D Okejdå, jag tillhör de som har smak då mina favoriter kom som 2 som världens största biltillverkare. Var kom bmw :hihi Jag vet de var lamt. Men du vet själv hur de är att diskutera med BmW nördar. De går inte in.

:7peta

Den var rätt dålig du!

Största = kvantitet!

Alltid kvalitet före kvantitet!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det största problemet med BMW är att de som kör BMW brukar vara fanatiska fanboys, det är det som får mig att ha problem med BMW.

Jag är ingen fanboy!

Har ägt andra bilmärken med, men de senaste 6 åren har det varit BMW, och det ska väldigt mycket till för att jag ska köpa något annat.

tkdrille

Guest
Den var rätt dålig du!

Största = kvantitet!

Alltid kvalitet före kvantitet!
Ja de sa jag med.

Tyvärr kvalitet känner jag inte till när de gäller modernare tyska bilar.
Men som jag sa är de inte lönt :) Du får jättegärna tycker om bmw. Men de är verkligen inga speciella bilar. För då hade de hamnat lite högre upp.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Det finns väl en anledning till det! ;)

Lite som med Apple (herregud, kan inte förstå att jag faktiskt säger detta), de som är Apple-nördar (framför allt Mac-nördar) är det av en anledning och det finns en orsak varför de håller fast vid det.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj

Lite som med Apple (herregud, kan inte förstå att jag faktiskt säger detta), de som är Apple-nördar (framför allt Mac-nördar) är det av en anledning och det finns en orsak varför de håller fast vid det.

Ja, anledning är att de är tekniskt inkompetenta och inte klarar av en riktig dator. :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Inget av det passar in på mig, så jag tar inte åt mig. :)

Honda är ju dessutom hojvärldens mellanmjölk. Och den drar inte en M5, det är faktiskt en liten 600cc du har, pågadrul! Kom ner på jorden!

Intressant. CBR600RR och R6an har ju varit rätt dominerande i supersporttävlingarna genom åren.

Skaffa lite uppfattning för vikt kontra effekt.. du behöver en lång sträcka innan du drar om en sporthoj (även om du har m-paket), oavsätt 600cc eller 1000cc, med en m5a. På bana tänker jag inte ens spekulera. Men något säger mig att vikten inte är till m5ans fördel. Isf kan jag tänka mig att en m3a är jobbigare att möta på bana.

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Applenördar är sinnesslöa zombies, 'nuff said!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Intressant. CBR600RR och R6an har ju varit rätt dominerande i supersporttävlingarna genom åren.

Skaffa lite uppfattning för vikt kontra effekt.. du behöver en lång sträcka innan du drar om en sporthoj (även om du har m-paket), oavsätt 600cc eller 1000cc, med en m5a. På bana tänker jag inte ens spekulera. Men något säger mig att vikten inte är till m5ans fördel. Isf kan jag tänka mig att en m3a är jobbigare att möta på bana.

Allt är ju relativt. Och nej, en 600cc går nog inte riktigt så bra som du vill förställa dig. Det är stor skillnad på 600 och 1000.

Jobbigare för vem att möta på bana? Dig och mig? Vi kan hälsa hem bägge två om det sitter en någorlunda förare i någon av bilarna.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:kär ....

Och denna lilla skönhet kör jag idag :
1.jpg

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Ja, anledning är att de är tekniskt inkompetenta och inte klarar av en riktig dator. :D

Finns det inga Apple Fanboys här? Jag får ju inga påhopp av mitt uttalande. :) Men ni behöver inte reta upp er, jag känner många extremt tekniskt kompetenta människor som gillar Apple så jag var inte så allvarlig.

Förövrigt tycker jag att singeltråden har hamnat snett nu så för att få den på rätt köl igen tänkte jag fråga om det blev mycket :ligga för någon i helgen? :)

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!