Singeltråden

tkdrille

Guest
Fast jag körde över en i höstas med min lilla Beemer, och det gick alldeles utmärkt. ;)

Men detta var en supergrävling, jättestor. Volvon framför mig höll på att köra av vägen. Och att de är en volvo säger ju att de är en klenbil för de är bara förvirrade föräldrar som kör runt med dessa minibilar.

Den var såhär STOR !------------------------------------------------------------------------------!

:yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men detta var en supergrävling, jättestor. Volvon framför mig höll på att köra av vägen. Och att de är en volvo säger ju att de är en klenbil för de är bara förvirrade föräldrar som kör runt med dessa minibilar.

Den var såhär STOR !------------------------------------------------------------------------------!

Det var ball! Du måste ju ha fotat den då, så den kan komma med i Guinness rekordbok? :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Hans brusscha letar efter dig.

666.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Sorry... men BMW är för mkt "babbe-bil" nuförtiden.. inget ont om babbarna men åk ut till nån av förorterna så har ALLA nån sunkig jävla BMW.. gärna en snikvariant, typ 316 , 320 eller liknande.. med världens största fälgar, kjolpaket och ett avgassystem som gör att bilen låter som att den gör 300 när den är parkerad.

Det blir så jäkla mkt "jag vill va kung men har inte riktigt råd, så jag skaffar en BMW"

Jag har en A4 1.8T nu, nästa bil får bli typ en Golf med dragkrok eller skåpbil.

tkdrille

Guest
Det var ball! Du måste ju ha fotat den då, så den kan komma med i Guinness rekordbok? :D

Ja de var fan att jag inte stanna och fota den faktiskt. Fast jag hade sparkat ihjäl den ännu en gång först :D
Kanske ska köra bort och fotografera den för er. Jag får fundera en halvtimme först.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Den var inte dum alls. Jag har alltid varit lite sugen på att skaffa en röd mustangcab.

Förlåt, fet gubbvarning på det. :D Tänk 80-tal, hockeyfrilla och avklippta jeans-shorts. :rysningar Åtminstone annan färg än röd, please. :)

tkdrille

Guest
Hans brusscha letar efter dig.

View attachment 380896
Ah jag hoppa nog över att fotografera :D
Rille överdriver alltid. Han säger ju att han har stor kewk också. :hihi
NÄÄÄÄ jag brukar säga att den är inte lång men smal. Säkert vacker men inte god.
Sorry... men BMW är för mkt "babbe-bil" nuförtiden.. inget ont om babbarna men åk ut till nån av förorterna så har ALLA nån sunkig jävla BMW.. gärna en snikvariant, typ 316 , 320 eller liknande.. med världens största fälgar, kjolpaket och ett avgassystem som gör att bilen låter som att den gör 300 när den är parkerad.

Det blir så jäkla mkt "jag vill va kung men har inte riktigt råd, så jag skaffar en BMW"

Jag har en A4 1.8T nu, nästa bil får bli typ en Golf med dragkrok eller skåpbil.

Här har de börjat köra volvo.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Förlåt, fet gubbvarning på det. :D Tänk 80-tal, hockeyfrilla och avklippta jeans-shorts. :rysningar Åtminstone annan färg än röd, please. :)

Men jag var ju ung på 80-talet och då tyckte jag att de röda Mustangcabbarna jag såg i filmer var coola, tyvärr har jag inte lyckats utplåna det minnet ur min hjärna. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Jag fattar hur du tänker, men det är precis samma sak med Audi, s40, s60 osv, iaf här nere.

Därför kör man på det cleena. :) Nu har jag en 530d, som ser ut precis som vilken bil som helst utifrån. Jag avskyr kjolar, stora blås och sånt trams. Det ska vara rent. Nu har jag ju en dieselbox i den, men det är ju för att få ner förbrukningen. Det är absolut ingen värstingbil, men med 220 hk och 500 nm går den lite bättre än Medelsvenssons bil. Jag vill ha kraften för att jag drar runt på hästen. Jag accar aldrig ens fort. Och den låter ingenting. Jag är en gammal tant, som mycket hellre har komfort än nåt "häftigt".

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag kanske ska satsa på en sån här istället. Så kanske vingen kan kompensera för storleken på något annat, hmmm. :D

normal_1970_Plymouth_HEMI_Road_Runner_Superbird_r3q.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Men sunkig ska den ju inte vara, och absolut inte förstörd med massa konstigheter på! Det råkar vara jävligt roliga bilar att köra, helt enkelt. :)

Och du, jag är inte dubbel.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...