Skrattar så jag gråter!
Fast jag körde över en i höstas med min lilla Beemer, och det gick alldeles utmärkt.
Men detta var en supergrävling, jättestor. Volvon framför mig höll på att köra av vägen. Och att de är en volvo säger ju att de är en klenbil för de är bara förvirrade föräldrar som kör runt med dessa minibilar.
Den var såhär STOR !------------------------------------------------------------------------------!
Hans brusscha letar efter dig.Men detta var en supergrävling, jättestor. Volvon framför mig höll på att köra av vägen. Och att de är en volvo säger ju att de är en klenbil för de är bara förvirrade föräldrar som kör runt med dessa minibilar.
Den var såhär STOR !------------------------------------------------------------------------------!
Det var ball! Du måste ju ha fotat den då, så den kan komma med i Guinness rekordbok?
Det var ball! Du måste ju ha fotat den då, så den kan komma med i Guinness rekordbok?
Den var inte dum alls. Jag har alltid varit lite sugen på att skaffa en röd mustangcab.
Ah jag hoppa nog över att fotografera
NÄÄÄÄ jag brukar säga att den är inte lång men smal. Säkert vacker men inte god.Rille överdriver alltid. Han säger ju att han har stor kewk också.
Sorry... men BMW är för mkt "babbe-bil" nuförtiden.. inget ont om babbarna men åk ut till nån av förorterna så har ALLA nån sunkig jävla BMW.. gärna en snikvariant, typ 316 , 320 eller liknande.. med världens största fälgar, kjolpaket och ett avgassystem som gör att bilen låter som att den gör 300 när den är parkerad.
Det blir så jäkla mkt "jag vill va kung men har inte riktigt råd, så jag skaffar en BMW"
Jag har en A4 1.8T nu, nästa bil får bli typ en Golf med dragkrok eller skåpbil.
Förlåt, fet gubbvarning på det. Tänk 80-tal, hockeyfrilla och avklippta jeans-shorts. :rysningar Åtminstone annan färg än röd, please.
Sorry... men BMW är för mkt "babbe-bil" nuförtiden.. inget ont om babbarna men åk ut till nån av förorterna så har ALLA nån sunkig jävla BMW.. gärna en snikvariant, typ 316 , 320 eller liknande.. med världens största fälgar, kjolpaket och ett avgassystem som gör att bilen låter som att den gör 300 när den är parkerad.
Det blir så jäkla mkt "jag vill va kung men har inte riktigt råd, så jag skaffar en BMW"
Jag har en A4 1.8T nu, nästa bil får bli typ en Golf med dragkrok eller skåpbil.
Jag kanske ska satsa på en sån här istället. Så kanske vingen kan kompensera för storleken på något annat, hmmm.
HAhaha.
Mmmmmm Roadrunner.Jag kanske ska satsa på en sån här istället. Så kanske vingen kan kompensera för storleken på något annat, hmmm.
View attachment 380897
Fan den fick inte plats som signatur
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |