Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
På tal om Bmw, nån som vill ha en -67a?

Nylackad med modern mossa. Fattas en växellåda tror jag, inte säker där är en motor. Men den är sketfin och billig i drift. :D One of a kind, Bmw 2000cs 1967.
View attachment 380903

Min gamla tyskalärare brukade berätta om sin splitter nya 2000 som han körde runt med i Tyskland på semestern. Den var alltså ny när han hade den, inte när jag pluggade tyska.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
jo de blir han visst, för står i instruktionsboken att man inte får åka på vägen med den!!:fakta

Meh, fan då. :( Kan jag ju lika gärna fortsätta köra runt med de snabbare bilarna jag inte får köra på vägen med. Fast tror visserligen att det straffet kan bli något hårdare, så det kanske är dumt ändå. :rolleyes:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Annars något för dig?
36283d1158122764-ugly-beautiful-brutsch_mopetta_pipe.jpg

AAAAAAWWWWWWW!!!

Phett med cool.. Kostar säkert asorimligt mycket, annars hade varit kungligt cool att glida till plugget i :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Min gamla tyskalärare brukade berätta om sin splitter nya 2000 som han körde runt med i Tyskland på semestern. Den var alltså ny när han hade den, inte när jag pluggade tyska.

:tummenupp Va väl en cool bil på stenåldern. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men nu när vi ändå är inne på gamla bilar, min absoluta drömbil när det gäller gamla bilar är Cobra. Det är väl maximal gubbvarning antar jag?

View attachment 380900

Nej, de är awesome! Fast de är inte riktigt så awesome att det motiverar priset...:gnissla Men en replica skulle jag inte säga nej till!

Min absoluta drömbil är en Caterham R500, ser kanske inte så mycket ut för världen men enligt mig bör det vara den ultimata körupplevelsen:fakta :tummenupp Jag ska bygga en 7-replica någon gång, så är det bara :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jo, jag tänkte att tröjan var till Alleycat. Jag uttryckte mig lite oklart bara.

Skulle iofs behöva en tvångströja själv nästann..
Sålt mina hojar så nu sitter jag med 90k på kontot att spendera på nästa hoj.

Så finns den enda som är intressant i Varberg? .. VARBERG? Vem fan bor där? :huvet
Man blir galen...

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Vad är skillnaden? Har vad jag vet två såna här, bara sett denna än så länge. (arv)

ja.. jag är inte helt hundra inom ämnet. även om 2002 tii (eller ännu bättre turbon.. alpina bilen dreggel* är min drömbil) men 2000 ser lite mer ut som en jänkare, längre och fyrkantiga lysen.. gjordes bara några år typ 65-69 eller nått. medans 2002 gjordes in på 70 talet

2002 är mindre(kortare) och föregångaren till 3-serien. Runda lysen och som sagt kortare. tii hade också dubbla webrar..:banana

sen får du fråga nån med mer kunskap om gammelbilar än jag som bara tycker de är såååå jävla tuffa!

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ja.. jag är inte helt hundra inom ämnet. även om 2002 tii (eller ännu bättre turbon.. alpina bilen dreggel* är min drömbil) men 2000 ser lite mer ut som en jänkare, längre och fyrkantiga lysen.. gjordes bara några år. medans 2002 gjordes in på 70 talet

2002 är mindre föregångaren till 3-serien. Runda lysen och som sagt kortare. tii hade också dubbla webrar..:banana

sen får du fråga nån mer mer kunskap om gammelbilar än jag som bara tycker de är såååå jävla tuffa!

Ahh tack, det räcker gott o väl det du skrivit. :) Har inte intresserat mig alls för tillfället men när jag vet vad som kommer ske med alla bilarna så får jag läsa på lite mer, så man inte blir helt blåst vid ev försäljning.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Ahh tack, det räcker gott o väl det du skrivit. :) Har inte intresserat mig alls för tillfället men när jag vet vad som kommer ske med alla bilarna så får jag läsa på lite mer, så man inte blir helt blåst vid ev försäljning.

Är det fina karosser, så kan du få en bra slant för dem.. de börjar bli poppis bland veteranbilarna.. har letat en någorlunda icke sönderspacklad eller slutkörd rosthög i flera år nu (modellen 2002) men de börjar bli vääääldigt få...eller jäävligt dyra

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Sry men den ser alldeles för mycket ut som en volvo c70 >_< Kolla utformningen och bakdelen(speciellt baklysena) :S Ja mercan är snyggare men kom igen? :S View attachment 380901

..... Nu kräktes jag lite i munnen, tappade lite hår och dog lite inombords.
TA GENAST TILLBAKA DETTA VIDRIGA PÅHOPP!

(och ps. du har ju mer fel på ögonen än vad jag har, lyktorna är ju helt olika.. eller ja, de är ju röda och vita/klarglas.. så där har du ju en poäng..)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Skulle iofs behöva en tvångströja själv nästann..
Sålt mina hojar så nu sitter jag med 90k på kontot att spendera på nästa hoj.

Så finns den enda som är intressant i Varberg? .. VARBERG? Vem fan bor där? :huvet
Man blir galen...

Jag jobbar där! :7peta

Kom ner till Halmstad när du ändå är i trakten :tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ja, anledning är att de är tekniskt inkompetenta och inte klarar av en riktig dator. :D

Konstigt för jag byggde mina egna servrar förr och klarar definitivt av dom. Körde en av de största DC hubbarna, eller ja den största på den tiden o jag har gått över till MAC då en PC är gammal efter 6 månader men en MAC håller måttet år ut och år in. :)

Applenördar är sinnesslöa zombies, 'nuff said!

Eller bara smarta. :mattias

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
tycker du lägger stor vikt på nonsens :tuttar

Blev du ledsen för att jag räknade bort gud? :gråta

Nonsens är trots allt viktiga saker. Det är nonsens som får hjulen att rulla.
Vad vore vi utan nonsens? Inte vore vi här i denna fantastiska tråd :fakta

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...