Singeltråden

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Blev du ledsen för att jag räknade bort gud? :gråta

Nonsens är trots allt viktiga saker. Det är nonsens som får hjulen att rulla.
Vad vore vi utan nonsens? Inte vore vi här i denna fantastiska tråd :fakta

nonsens var det att du hakade upp dig på att jag använde "gudasänt"

nä, dinosaurier får hjulenatt rulla!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
nonsens var det att du hakade upp dig på att jag använde "gudasänt"

nä, dinosaurier får hjulenatt rulla!

:hej Jag gillar nonsens. Nonsens är fint.
Dinosaurier finns väl inte? Vad gör dom för att få hjulen att rulla?

Nonsens jobbar ju ständigt och skapar härligt lättsam energi :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Konstigt för jag byggde mina egna servrar förr och klarar definitivt av dom. Körde en av de största DC hubbarna, eller ja den största på den tiden o jag har gått över till MAC då en PC är gammal efter 6 månader men en MAC håller måttet år ut och år in. :)

Eller bara smarta. :mattias

... njae, de som gör mjukvaran och designar hårdvaran är smarta, användarna är små får.

edit : Klart en mac håller år ut o år in när mjukvaran aldrig uppdateras och att det aldrig släpps nya program eller nya spel till maskinerna :) hade jag nöjt mig med att kunna skriva lite text och spara dokument så hade jag väl klarat mig med en C64 fortfarande!

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
jaja okej då

dinosaurier häller jag i tanken en gång i veckan! :)

Nu tröttnade du på att att tjabba med mig :gråta

Jag är rastlös! Börjar bli frisk, men inte snabbt nog. Ren tur att jag inte fick liggsår :död

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Nu tröttnade du på att att tjabba med mig :gråta

Jag är rastlös! Börjar bli frisk, men inte snabbt nog. Ren tur att jag inte fick liggsår :död

har ju bara öppnat ena ögat, låt mig dricka lite cola så är jag snart på banan igen.

vad är liggsår egentligen? någon sorts friktionsskada?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
har ju bara öppnat ena ögat, låt mig dricka lite cola så är jag snart på banan igen.

vad är liggsår egentligen? någon sorts friktionsskada?

Cola e inte bra. Det funkar när man är ung, men du kommer att bli en dallrig gubbe om du fortsätter med det :7peta

Denna helg har inte inbjudit till friktionsskador. Den typen av skador kunde varit skoj :banana
Min stela rygg beror endast på för lite friktion och för mycket stillasittande :näsblod

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Cola e inte bra. Det funkar när man är ung, men du kommer att bli en dallrig gubbe om du fortsätter med det :7peta

Denna helg har inte inbjudit till friktionsskador. Den typen av skador kunde varit skoj :banana
Min stela rygg beror endast på för lite friktion och för mycket stillasittande :näsblod

Det är lugnt, är inte 40 än :D :7peta

jahaa, ja ryggen är tråkig när den jävlas, tar sån jäkla tid att få ordning på den ibland. har själv dock inga bekymmer förutom ett enstaka skott när man var ung o dum o trodde man kunde lyfta säckar med cement hur som helst på jobbet.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Experimentdags :D

Istället för frukostbullar testar jag att göra limpa. Men det återstår att se hur den blir som färdig. Ser lite platt ut, faktiskt trots att jag vikt den :näsblod

Nästa gång kanske jag använder en form istället.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det är lugnt, är inte 40 än :D :7peta

jahaa, ja ryggen är tråkig när den jävlas, tar sån jäkla tid att få ordning på den ibland. har själv dock inga bekymmer förutom ett enstaka skott när man var ung o dum o trodde man kunde lyfta säckar med cement hur som helst på jobbet.

Jag är alldeles strax 40 :banana Att åldras är det bästa :D

Är ryggen på fel humör kan man ju inte lyfta en tallrik på fel sätt, men som du säger man lär sig vad man kan och inte kan göra. Oftast genom att göra fel :3freak

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Experimentdags :D

Istället för frukostbullar testar jag att göra limpa. Men det återstår att se hur den blir som färdig. Ser lite platt ut, faktiskt trots att jag vikt den :näsblod

Nästa gång kanske jag använder en form istället.

Bara det smakar gott. Du kan få komma hit och göra kanelbulletester om du vill :rolleyes:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår