Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tror inte hellar på plåster eller tuggumi, man måste ju bli av med själva nikotinbehovet.

I år är det nio år sedan jag slutade röka. Periodvis är jag lika röksugen som om jag slutade igår. Därav mitt missbruk av dubbelnougat bland annat. Jag tror helt enkelt att det varierar från person till person.

Jag vill inte röka och så är det inte mer med det. Hade jag låtit bli från början hade jag sluppit suget nu.
Sin egen dumhet får man själv lida av :näsblod:smasha

Att inte röka är det bästa :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nu blev jag ju nyfiken...! Swish, berätta! :D

Ja, lång och lång! Men vi var ju ute och åkte med den därade Audin som ska förställa fungerande för ett tag sedan, och den svängomen är anledningen till att MIN bil kommer användas till Hbg, oavsett förare.

Där var fan ingenting som fungerade som det skulle i den där Audin! :D

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
I år är det nio år sedan jag slutade röka. Periodvis är jag lika röksugen som om jag slutade igår. Därav mitt missbruk av dubbelnougat bland annat. Jag tror helt enkelt att det varierar från person till person.

Jag vill inte röka och så är det inte mer med det. Hade jag låtit bli från början hade jag sluppit suget nu.
Sin egen dumhet får man själv lida av :näsblod:smasha

Att inte röka är det bästa :)

Håller med, fast det här är inte första gången jag slutat röka, längsta jag hållit upp är sju år , sen rökte jag bara cigarrer vid festligare tillfällen, sen blev det rökförbud på krogarna, och man kunde ju inte stå ute och röka en 40 minuters cigarr, sådå fick det bli cigariller istället.

Man har ju rökt upp en och annan spänn oxå, för mej ca 2K i månaden, helt sinnesjukt med pengar på ett år.

tkdrille

Guest
Äsch det finns folk som inte gör annat än bilar. :)

Jo sant. Men nja :D Tycker synd om chefen om jag ger han merjobb för saker man kan undvika. Jag får köpa mig något mördarfordon istället som tex en SKETEN volvo 740 :D Se hur många som lägger sig i ;)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hmm.. Enhörningarna har jag missat helt :O
Är det du som ser dem? Du vet att en clown på en enhjuling och en enhörning inte är samma sak?

Njaej... Jag har bara sett en, faktiskt. Eller ja, jag trodde det en kort sväng i alla fall... :rodnar Var i somras, ute och red och ser vad jag först trodde var en vit häst ute i skogen och börjar fundera på om den rymt eller sådär... Sen ser jag att den har horn och för en halv sekund hinner jag tänka "Vad i helvete... En enhörning?!" innan jag insåg att det i själva verket var en vit älg... :glömdet

Jag kan säga att jag spenderade resten av den ridturen med att fundera på om jag skulle ringa psyket direkt jag kom hem...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Håller med, fast det här är inte första gången jag slutat röka, längsta jag hållit upp är sju år , sen rökte jag bara cigarrer vid festligare tillfällen, sen blev det rökförbud på krogarna, och man kunde ju inte stå ute och röka en 40 minuters cigarr, sådå fick det bli cigariller istället.

Man har ju rökt upp en och annan spänn oxå, för mej ca 2K i månaden, helt sinnesjukt med pengar på ett år.

Jag vet med mig att jag är en kass o dålig människa. Ingen mening att fundera över att ta så mycket som ett bloss. Det skulle kasta mig rätt i brunnen igen och jag vill verkligen inte.

Jag håller tummar och tår för dig :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Audi 80. -74:a på papperet. Till den årsmodellen finns det att köpa bromscylindrar på Mekonomen, men de passar inte, så jag misstänker det egentligen är en -73:a.

Du mäste kolla på rockauto.com, dom har reservdelar till nästan alla bilmärken, och bra priser oxå.
polarn köper nästan alla reservdelar till sin s 80 volvo därifrån och med moms frakt och skatt så blir det oftast billigare än att köpa i sverige, helt sjukt men sant,

så kolla du, tror du hittar rätt bromscylinder där

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping