PippiT
Professionell mobbare
Aha, det är sådär folk ser mig på jobbet.
Aha, det är sådär folk ser mig på jobbet.
Ingen ser mig på jobbet :shinobi
:grina
Hahahaha ja dör av skratt.
Känner fan lite likadant idag. Vet inte varför men det känns som att det kommer bli en dag trots att snön ligger kvar ute
Så känner jag ungefär 90% av all tid om inte mer.
God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt. God morgon, god morgon i kööööööööör.
This is the best day evva.
How I Met Your Mother
Du som är ung och full av energi? Ok. Du får en dag i veckan att falla isär på
Låt oss säga att "upp som en sol och ned som en pannkaka" pyntar mitt liv just nu. Det är krångel med det ena och andra. Jag vet fan inte när mina motgångar slutar.
Låt oss säga att "upp som en sol och ned som en pannkaka" pyntar mitt liv just nu. Det är krångel med det ena och andra. Jag vet fan inte när mina motgångar slutar.
Plötsligt händer det! Kom ihåg att jag sa det då gumman.
Va ä de som dummar sig? Hur har det gått med vovve-träningen förresten? Känns det bättre nu?
Oh no you didn't!!
Det är bara allt och inget helt enkelt. Inget jag är sugen på att fläkta ut här på forumet.
Tjäraste hink. Problemen tar aldrig slut. Det fina är att man lär sig tackla de olika svårighetsgraderna med tiden
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|