:rejälfap
Har du varit ihop med Klaus???????????????????
Do tell!
Schnecken schleim! var ett... o va ja-ja kan betyda...
Det som sägs över en demonterad Hydra stannar i theta-bandet...Jag tror jag kan gissa vad det betyder.
Om du vill det ska du det. Givetvis
Toahångel är endast uppvärmning
Bah.
Är det rimligt att man skall måsta ha 3-4 gånger en normal inkomst (efter skatt, så 5-6-7 gånger butto?) för att kunna köpa sig en relativt _billig_ bostad i en håla ute i ingenstans som Mariehamn? (nu räknar jag ju min inkomst som normal, men ändå)
Är det också rimligt att banken skall kunna ta ut >100% effektiv ränta (vinst) på pengar de de facto lånar av oss (riksbank=staten=skattebetalare) på bolån, för ett arbete som för dem innebär några få arbetstimmar? (ok om det var deras kapital hade det ju varit upp till dem, men, så är ju inte fallet...)
Japp, jag är bitter. (ja, jag har varit hos banken också)
Flytta till Sverige?
You fap. Admit it
Att meka custombåge på jobbet får en lite att känna att man vill och att man gärna vill tills man Alternativt vill man bara och tills skiten
Men jag satt och kollade lite bakåt i tråden och såg att pelle hade lagt upp lite elektronisk musik han hade gjort. (ja det var antal sidor bak i tråden) Jag missade ju detta hela och fick lust att kolla igenom lite grejer man gjort som inte är hårdrock eller metal och hitta:
Denna
Och denna
Även denna
Och helt otippat nog denna!
Hoppla! Men det är la inte du som sjunger...
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|