Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Känns lite väl hardcore att plugga samtidigt som man har ett heltidsjobb. Men tjänstledigt eller dylikt är ju ett alternativ. Jag får fundera lite till först bara. Jag måste ju ha en aning om vad jag vill göra. :D

En hel del mastrar går ju på halvtid och eller distans, just för att de skall funka lite bättre att plugga och jobba samtidigt.. bara att leta upp nått som passar:tummenupp

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
FEL!!!! :mattias

Idag är det PI-dagen. 3.14 ---> 41.3

IDAG ÄTS DET PAJ :smasha

Jag åt precis tacokycklingpaj. Ska nog göra tacopaj ikväll :drool

Nej, nej du har missuppfittat. Det är 3.14 + 3.14 dagen = Pi+Pi dagen = Pippi i uttal = alltså min dag. :mattias
Vilket betyder att jag bestämmer att på Pippi-dagen äter man panGkakor. Sådetså. :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
En hel del mastrar går ju på halvtid och eller distans, just för att de skall funka lite bättre att plugga och jobba samtidigt.. bara att leta upp nått som passar:tummenupp

Tror inte det funkar att läsa på distans med det masterprogrammet som är möjligt för mig, men ska definitivt kolla upp möjligheten. Produktutveckling är roligt men jag börjar suga lite på affärsutveckling, det är också otroligt intressant.

Du e ju helt paj. :hihi

:hihi kan man sannerligen säga

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nu har man varit hemma och dragit undan snö o hästskit. :död
Jobbet igen. :dummer Färdkost blir Bromöllas prinskorv och OLW micropopcorn. :tummenupp
PanGkakor hade varit bättre :gråta

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Nej, nej du har missuppfittat. Det är 3.14 + 3.14 dagen = Pi+Pi dagen = Pippi i uttal = alltså min dag. :mattias
Vilket betyder att jag bestämmer att på Pippi-dagen äter man panGkakor. Sådetså. :fakta

Nä, det är min dag för jag har namnsdag i dag :)

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nu är vi inne på nåt som jag har tagit upp förut.

Hur vet man om man är en mupp?

Dom som har t.ex Downs syndrom. Dom ser ju ut o gå runt med ett leende på läpparna jämnt!

Dom har inte en aning om att dom är speciella.

Hur vet då just du att inte du är "speciell"...

Jag tor jag svarade då som jag gör nu:
Det spelar ingen roll så länge du är lycklig.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nej, jag är!
View attachment 381068View attachment 381069

Så det är den där jävla pi-dagens fel alltihop...:mad: Jaja, tur att det inte är jag som är klantig då :D

Hunden bröt av halva sin klo idag ute på promenaden. :( Som tur var det "tummen" så det sitter högt upp så nu får han vara lindad tills imorgon så hoppas vi att det läker bra sen.

Mina motgångar tar inte slut :död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hunden bröt av halva sin klo idag ute på promenaden. :( Som tur var det "tummen" så det sitter högt upp så nu får han vara lindad tills imorgon så hoppas vi att det läker bra sen.

Mina motgångar tar inte slut :död

Ajsomfan, det var nog inte heller skönt...:död Hälsa jycken att jag lider med honom. Jag har också tassen lindad så jag kan verkligen sympatisera.

Fler motgångar?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ajsomfan, det var nog inte heller skönt...:död Hälsa jycken att jag lider med honom. Jag har också tassen lindad så jag kan verkligen sympatisera.

Fler motgångar?

Du anar inte hur många saker som tynger mig just nu. Det är väl därför jag inte orkat vara härinne och larvat mig på ett par dagar. Hade det varit klokapselavslitning hade jag fått åka in med honom så jag är glad att han bara bröt av den. :gnissla

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!