Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag kan inte se på TV.. :( Det står bara att det är nån felkod, och att jag ska starta om boxen, men jag hittar ingen knapp på den. :3freak

För övrigt har jag varit iväg på en "träningstävling" med pållen ikväll, och det gick så sjuuuuukt bra! Han är så duktig! Nu är vi tillbaks, och kan börja kamma hem rosetter igen! :)
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
f1feb7f68cea11e2943422000a9f3095_7.jpg


Med bilden vill jag säga god natt. Nu ska jag inte ha hunden under uppsikt mer så tratten åkte fram. Nu ska han inte gnaga av sig bandaget på höger framtass medan matte sover.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
God morgon alles. Åkte precis igenom Stockholm och såg att isen släppt massor under natten på vattnet så nu lyser jag som solen igen (som att jag inte gjorde det innan).
Ser fram mot fredagsmys ikväll så nu ska man bara orka med dagen vilket lär bli lätt som en plätt med 10 koppar kaffe. :D
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
God morgon alles. Åkte precis igenom Stockholm och såg att isen släppt massor under natten på vattnet så nu lyser jag som solen igen (som att jag inte gjorde det innan).
Ser fram mot fredagsmys ikväll så nu ska man bara orka med dagen vilket lär bli lätt som en plätt med 10 koppar kaffe. :D

Jag ska packa 2v förnödenheter, åka på dinmc, snabbstopp i sumpan och sen är det avfärd mot Italien.
Sjukt egentligen.
Hur gick det till?
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag kan inte se på TV.. :( Det står bara att det är nån felkod, och att jag ska starta om boxen, men jag hittar ingen knapp på den. :3freak

För övrigt har jag varit iväg på en "träningstävling" med pållen ikväll, och det gick så sjuuuuukt bra! Han är så duktig! Nu är vi tillbaks, och kan börja kamma hem rosetter igen! :)

Nä, du vet det där med tv, skit i det hellre. :)
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
God morgon alles. Åkte precis igenom Stockholm och såg att isen släppt massor under natten på vattnet så nu lyser jag som solen igen (som att jag inte gjorde det innan).
Ser fram mot fredagsmys ikväll så nu ska man bara orka med dagen vilket lär bli lätt som en plätt med 10 koppar kaffe. :D

God morgon!
Solen skiner och det är torrt där det inte är blött. Sprang en kort runda på en kvart med hunden, så nu är bägge nöjda och glada. Tyvärr blir det ytterligare ett samtal till veterinären...
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ok, nu ska den här fattiglappen hosta upp pengar, in till veterinären! Misstänkte det, kunde dock inte se det igår men idag var det tydligare att en liten del pulpan var blottad och de ville se på den.

:krama på mig själv. Tycker faktiskt lite synd om mig själv nu.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag ska packa 2v förnödenheter, åka på dinmc, snabbstopp i sumpan och sen är det avfärd mot Italien.
Sjukt egentligen.
Hur gick det till?

Bra planering.
På återresan:
Glöm inte
1. Rödtjut
2. Grappa. Om möjligt gjort på rödtjutsdruvor. Grappa degli uvi rossi :)

Och ha't så kul! :avunds
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag ska packa 2v förnödenheter, åka på dinmc, snabbstopp i sumpan och sen är det avfärd mot Italien.
Sjukt egentligen.
Hur gick det till?

Ha det toppen Ricken. Nästan, men bara nästan så man kommer sakna dig lite. ;)

God morgon!
Solen skiner och det är torrt där det inte är blött. Sprang en kort runda på en kvart med hunden, så nu är bägge nöjda och glada. Tyvärr blir det ytterligare ett samtal till veterinären...

Om tassen hoppas jag så det inte är ytterligare nåt.
Ok, nu ska den här fattiglappen hosta upp pengar, in till veterinären! Misstänkte det, kunde dock inte se det igår men idag var det tydligare att en liten del pulpan var blottad och de ville se på den.

:krama på mig själv. Tycker faktiskt lite synd om mig själv nu.

O där kom svaret. :)
Jag tycker oxå synd...om din hund. :D

Lite om dig oxå då.

Bra planering.
På återresan:
Glöm inte
1. Rödtjut
2. Grappa. Om möjligt gjort på rödtjutsdruvor. Grappa degli uvi rossi :)

Och ha't så kul! :avunds

Massa krav där.....






Köp det här oxå. :banana
ImageUploadedByTapatalk1363338594.569182.jpg
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top