Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Nu har man lämnat av hunden hos veterinären. Det kommer bli dyrt om inte försäkringen täcker utöver självrisken :( Iofs har jag en rätt hög självrisk eftersom han är en frisk hund. Varit hos veterinären en gång på nästan tre år utöver det nödvändiga såsom vaccinationer och röntgen. :näsblod

Ska försöka hålla modet uppe, tur man har sparat pengar till något som ändå inte kommer bli av. Har sett till att jobba fler timmar, första helgen i mars som jag är ledig nu, ska jobba i påsk. Hoppas också på en bra återbäring i sommar! :banana
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu har man lämnat av hunden hos veterinären. Det kommer bli dyrt om inte försäkringen täcker utöver självrisken :( Iofs har jag en rätt hög självrisk eftersom han är en frisk hund. Varit hos veterinären en gång på nästan tre år utöver det nödvändiga såsom vaccinationer och röntgen. :näsblod

Ska försöka hålla modet uppe, tur man har sparat pengar till något som ändå inte kommer bli av. Har sett till att jobba fler timmar, första helgen i mars som jag är ledig nu, ska jobba i påsk. Hoppas också på en bra återbäring i sommar! :banana

Jag håller tummarna. :krama
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
En kompis har börjat hänga rätt mycket med 3 andra personer.
Det är kompisens kompis, kompisens kompis flickvän och kompisens kompis flickväns tjejkompis.
Min kompis undrar om det är värt att limma på kompisens kompis flickväns tjejkompis. Hon är söt men blyg och skulle aldrig ta första steget själv.

Om hon avvisar eventuella raggningsförsök riskerar det bli en smula obekväm stämning mellan de 4. Visst är hon fin och så va, men hon är inte den enda fisken i havet så det är frågan om det är värt det.
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
En kompis har börjat hänga rätt mycket med 3 andra personer.
Det är kompisens kompis, kompisens kompis flickvän och kompisens kompis flickväns tjejkompis.
Min kompis undrar om det är värt att limma på kompisens kompis flickväns tjejkompis. Hon är söt men blyg och skulle aldrig ta första steget själv.

Om hon avvisar eventuella raggningsförsök riskerar det bli en smula obekväm stämning mellan de 4. Visst är hon fin och så va, men hon är inte den enda fisken i havet så det är frågan om det är värt det.

Go girl!
 

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha R1-01,
En kompis har börjat hänga rätt mycket med 3 andra personer.
Det är kompisens kompis, kompisens kompis flickvän och kompisens kompis flickväns tjejkompis.
Min kompis undrar om det är värt att limma på kompisens kompis flickväns tjejkompis. Hon är söt men blyg och skulle aldrig ta första steget själv.

Om hon avvisar eventuella raggningsförsök riskerar det bli en smula obekväm stämning mellan de 4. Visst är hon fin och så va, men hon är inte den enda fisken i havet så det är frågan om det är värt det.

Man kan väl göra det lite snyggt för att se vad som händer? behöver väl inte limma på som en tok..
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En kompis har börjat hänga rätt mycket med 3 andra personer.
Det är kompisens kompis, kompisens kompis flickvän och kompisens kompis flickväns tjejkompis.
Min kompis undrar om det är värt att limma på kompisens kompis flickväns tjejkompis. Hon är söt men blyg och skulle aldrig ta första steget själv.

Om hon avvisar eventuella raggningsförsök riskerar det bli en smula obekväm stämning mellan de 4. Visst är hon fin och så va, men hon är inte den enda fisken i havet så det är frågan om det är värt det.

Din "kompis" ska tuta och köra enligt mig. Vem orkar knalla runt på glasbitar hela livet? Om det skiter sig så gör det och då är det väl bättre att bara skämta bort det o säga att du/"han" blev dissad o thats it. Vem bryr sig om det om hundra år. :D

Awwww, tack Pippi. :)

:krama
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
En kompis har börjat hänga rätt mycket med 3 andra personer.
Det är kompisens kompis, kompisens kompis flickvän och kompisens kompis flickväns tjejkompis.
Min kompis undrar om det är värt att limma på kompisens kompis flickväns tjejkompis. Hon är söt men blyg och skulle aldrig ta första steget själv.

Om hon avvisar eventuella raggningsförsök riskerar det bli en smula obekväm stämning mellan de 4. Visst är hon fin och så va, men hon är inte den enda fisken i havet så det är frågan om det är värt det.

Men om kompisens kompis flickväns kompis har en kompis som bor granne med kompisens mammas kompis kompis.
Är det då ok att limma på kompisens kompis kompis?
Eller kommer kompisens kompis till kompisens flickvän att kliva in och cockblocka kompisens kompis?

Eller tänker jag på fel kompis nu?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men om kompisens kompis flickväns kompis har en kompis som bor granne med kompisens mammas kompis kompis.
Är det då ok att limma på kompisens kompis kompis?
Eller kommer kompisens kompis till kompisens flickvän att kliva in och cockblocka kompisens kompis?

Eller tänker jag på fel kompis nu?

Det är lite kompiserat.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Man kan väl göra det lite snyggt för att se vad som händer? behöver väl inte limma på som en tok..
Ska man ragga ska man göra det ordentligt!

Han hade tänkt köra standardmetoden som jag lärt honom som jag lärt mej här på SH:
Dänga kuken i pannan påna och skrika "VISA PATTARNA!".
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ska man ragga ska man göra det ordentligt!

Han hade tänkt köra standardmetoden som jag lärt honom som jag lärt mej här på SH:
Dänga kuken i pannan påna och skrika "VISA PATTARNA!".

Vill du vara lite elegant kan du ju, jag menar han, bara torrjucka mot henne i toakön.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
hahaha pippiT du hör och tror på alldeles för mycket, och nej de var inte mig jag pratade om. De var min tjejkompis (faktiskt, du kan höra med din den misstänkta källan om detta åxå, ) som gjorde de, och karn garvade en hel kväll... Nu är de tillsammans:tummenupp

"Tjejkompis" ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top