Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det vill jag påstå :crash

Nu ska jag ta min skadade hund och åka ut till min halta ponny och göra... Ingenting :crash

Pussa på dom från mig. :)

Försökte han ge dig en happy ending massage eller vafan?:crash :hihi

Nej för fan, jag kved för mycket. :D

Najs? Eller svamp kanske ;)

:va svamp har man inte, svamp äter man.

Alltså, ni är fan så störda! :D

Ska du säga. ;)

Jag börjar misstänka att jag inte är singel längre? :va

Det har jag misstänkt och vetat länge. Och jag har träffat din bättre hälft idag. :kär

Jag beklagar sorgen. :(

Keft, hon är klockren!!! :4skrika
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej för fan, jag kved för mycket. :D

Ja, efter att du fick tigerbalsam i fittan kan jag förstå att du kved... ;) Men nu tänkte jag mer på hur det hamnade där från första början... ;)
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Ja, efter att du fick tigerbalsam i fittan kan jag förstå att du kved... ;) Men nu tänkte jag mer på hur det hamnade där från första början... ;)

Men är du dum eller? "Tränaren" doppade sitt finger i burken och grävde upp en bit tigerbalsam. Sen förde han in fingret i fittan på'na!!!!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men är du dum eller? "Tränaren" doppade sitt finger i burken och grävde upp en bit tigerbalsam. Sen förde han in fingret i fittan på'na!!!!

Jamen då är det väl ett läreoboksexempel på försök till happy ending??:confused: Förstår inte vad PippiT gnäller om...:rolleyes: :hihi
 

tkdrille

Guest
Nu sk jag dricka. Alkolås på sporthoj check. Tyck synd om mig då tjejen som var med på förra omgången kommer. :dummer
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så ung och naiv :hihi

Det innebär att gynbesök där gynekologen sticker upp ett par fingrar i fittan är också ett försök till happy ending?

Fast en gynekolog SKA ha sina fingrar i skrevet på tjejer, en handbollstränare med tigerbalsam på fingrarna ska det inte... Iallafall inte vad jag vet ;)

Men jag skulle säga att det beror nog på tjejen och på hur mycket gynekologen gnider...:hihi
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Kejrå! :banana
Ni får ursäkta att jag inte är med och dampar riktigt. Tentapluggar :yoparty

Men måste ändå få skriva av mig lite. Ponnyn... Hans hälta är nog inte så allvarlig. Jag var smart nog att be hovslagaren som kom idag att kolla upp efter bölder i hoven han var halt. Mycket riktigt var det en böld! Så imorgon kommer en annan hovslagare som är godkänd för att göra ingrepp och öppnar upp hoven på honom. Förhoppningsvis är det bara det så det går över fort.

Ibland blir jag stolt över min känsla för djuren :)
Du ÄR duktig, de e ju de ja säger! Plugga fint nu så kan du dampa med oss sen! Pussa ponnyn!
:kär

Masterchef för Spindeln. :tummenupp
Slurp! :tungan

Sötis spindilis! :kär

Jag börjar misstänka att jag inte är singel längre? :va
Hur känns det? Gör det ont? :D
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Fast en gynekolog SKA ha sina fingrar i skrevet på tjejer, en handbollstränare med tigerbalsam på fingrarna ska det inte... Iallafall inte vad jag vet ;)

Men jag skulle säga att det beror nog på tjejen och på hur mycket gynekologen gnider...:hihi

Finger i fittan som finger i fittan. Vem fan bryr sig om yrkestitel? :hihi
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag har åkt på en riktigt manlig förkylning så jag sitter framför datorn insvept i en filt och fryser. Det är jättesynd om mig. :gråta Men tigerbalsam i fittandiskusionen piggade upp mig lite.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top