Singeltråden

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Ort
I skogen på landet
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Jag har åkt på en riktigt manlig förkylning så jag sitter framför datorn insvept i en filt och fryser. Det är jättesynd om mig. :gråta Men tigerbalsam i fittandiskusionen piggade upp mig lite.

Jag är lite nyfiken på hur en "manlig förkylning" är för jag har nog aldrig varit med om någon sådan. :va
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi


Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Komigen nu! Släpp det där med sjukdomar! Det kan ni ta imorgon tycker jag!

Det där med tigerbalsamet var svårt att släppa såg jag :hihi


Nå folket! Vad händer? Själv blev jag trött på att äga hondan jag köpte för någon vecka sedan... Köpa någon? :tummenupp


Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Är du kvar ännu så har jag precis busringt till fylletratten tdkrille :hihi

"Välkommen till Texttelefoni
HEJ MARINA NORRKÖPING* (nummer) tack, det är till en vän så du behöver inte förklara för honom att det är via förmedlare. *VI RINGER VÄNTA LITE... KONTAKT MED RIKARD* Hej, jag har pratat med en laxbutik, du vet... De vill ha din hemadress för leverans... Ska de skicka med en prostituerad också`*OJ JAHA JA STENBACKSGATAN 14 B* Ok, det blir bra. Leveransen kommer klockan åtta imorgon, på morgonen alltså. Är du uppe och tar emot den? * KLOCKAN 10:00 BLIR BÄTTRE* Det tillkommer extra avgift, det totala priset blir 1000 kr eftersom du beställt 6 kg lax*DET ÄR OK* Då noterar jag detta. Tack ha en bra kväll, hej *DU FÅR HA EN JÄTTEBRA KVÄLL HEJ*"

Du sköter dig du :yoparty
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Hur gammal är du då? (det är en seriös fråga)

Fysiskt eller mentalt? :crash

Edit: Skämt åsido. Folk tror jag är runt 20-23 men är faktiskt nästan 19 vårar!

Får se om våren kommer dock... Läste i tidningen om att det kommer en ny vinter inom kort :(
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top