Slowroller
Skrämmer små barn
Jag är tjej, multitasker.
Meh!
Jag är tjej, multitasker.
Han håller ju fortfarande på.
Och du är på SH medan han håller på?
Vad ska hon annars göra, titta på? Hennes assistans behövs antagligen inte förrän han fått i sig hela flaskan. Eller innehållet i den åtminstone.
Hittade en gammal version. Så jag tog och redigerade den. Varsågoda
View attachment 381318
Heeeelt normala singlar.
Men jag lovar, jag kommer med fler löpsedlar då några smet igenom singelfiltret.
Vad ska hon annars göra, titta på? Hennes assistans behövs antagligen inte förrän han fått i sig hela flaskan. Eller innehållet i den åtminstone.
Äntligen kom det smset jag väntat på HELA dagen från hovslagaren. Nu ska jag till ponnyn och få ordning på hans hovböld!
På återseende!
Äntligen kom det smset jag väntat på HELA dagen från hovslagaren. Nu ska jag till ponnyn och få ordning på hans hovböld!
På återseende!
Att det ska vara så jävla svårt att hitta nån som vill resa med till värmen! Snart skiter jag i folk och sticker ensam!
Det är säkert många som vill, fast det är inte detsamma som att kunna.
Det är säkert många som vill, fast det är inte detsamma som att kunna.
Att det ska vara så jävla svårt att hitta nån som vill resa med till värmen! Snart skiter jag i folk och sticker ensam!
Nä, det vet jag väl. Blir så irriterad bara när jag skriver och frågar om någon har möjlighet att följa med, och alla som INTE har det skriver. Jag vill inte veta vem som inte har möjlighet...
Nä, det vet jag väl. Blir så irriterad bara när jag skriver och frågar om någon har möjlighet att följa med, och alla som INTE har det skriver. Jag vill inte veta vem som inte har möjlighet...
Skit i folk och dra! Jag tänkte försöka ta mig en tur till värmen i höst. Eller ja, försöka och försöka, jag SKA. Är lite för dålig på att utnyttja mina möjligheter. Vart har du tänkt dig?
Var fan som helst där det är varmt. Är så jävla trött på vinter och kyla, skulle behöva ett break. Funderade på att åka ensam, men det blir nog lite trist.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|