finns 66cl
Varför jag tycker det räcker med 50 cl är att det inte direkt är gynnsamt när längden blir för lång.
sant..och kom på vilket meck det är att få ihop burkarna på ett bra sätt..skyller på söndags uttråkning
sant..och kom på vilket meck det är att få ihop burkarna på ett bra sätt..skyller på söndags uttråkning
haha..fel utryck..vilket meck det Skulle va att få ihop dom
alltså om du inte läst resten av tråden eller iaf 20 sidor bak så tror jag nog att det är en bra idé. Det användningsområde du tänkt för en burk är inte riktigt samma sak som Plåthinken tänkt sig.
(Om inte jag missuppfittat hela grejen nu. )
Nu var det tråkigt igen
Kottsson - ta dig i chokladtunneln!
Varför jag tycker det räcker med 50 cl är att det inte direkt är gynnsamt när längden blir för lång.
Du måste va som tunneln mellan Dover och Calais i fittan om du får in en 50 cl burk. Kommer det en normalstor kille så blir det som ett baseballträ i Globen och du får be han gnugga på andra sida oxå.
Massuppfittat!
Jag låter den här stackare gå ovetandes för han kommer bli rädd den där helgen jag kommer befinna mig just i Haninge
Massuppfittat!
Jag låter den här stackare gå ovetandes för han kommer bli rädd den där helgen jag kommer befinna mig just i Haninge
Sorry, missuppfittat är rätt. Om jag inte missfittar mig helt så är det nog tom jag som grundat uttrycket i tråden. Men alla böjelser är ok bara de låter ball.
haha..vet precis
Jag menar allvar. Jag kommer upp till Haninge om mindre än en månad
Jag vill hävda att det är massuppfittat. Men det är ok med missuppfittat, det är bara lite tråkigt att det ska vara miss i samband med uppfittningar, det ska vara massa i det där.
Ähhh buken i massfittan, alla fattar!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |