PippiT
Professionell mobbare
God morgon
Jag har tomt i kylskåpet och jag kommer få skit för det av någon. Men jag skiter i det! ÄNTLIGEN ÄR DET MÅNDAG OCH DEN ARTONDE!!! CASH
Bor inte du själv?
God morgon
Jag har tomt i kylskåpet och jag kommer få skit för det av någon. Men jag skiter i det! ÄNTLIGEN ÄR DET MÅNDAG OCH DEN ARTONDE!!! CASH
Bor inte du själv?
Sjukt.. Haninge.. Det är ju typ där jag bor :O
Hade du väntat tills det var vår så hade du haft alla singeltrådare från Sthlm inom räckhåll också.
Vägen till ett populärt fik där hojåkare brukar spendera somrarna går från (väster)Haninge.
God morgon alla galningar! Sitter fast med tåget i en tunnel in mot Stockholms central pga köer. Hmm? Köer? Driver dom eller. Jaja, inte för att jag bryr mig för inget kan förstöra mitt goda humör idag.
Haha, nu skyller dom på banarbete. Shit man hör hur snubben sitter o försöker ljuga ihop nåt. *fniss*
Jo det gör jag tamejfan. Men det innebär att jag inte äter som jag borde. Och det får jag skit för. Jag är ju inte friskförklarad än
Västerhaninge har jag varit och tävlat i flera gånger!
Du får säga till om du ska dit igen! Så bjuder jag på en clown.. sorry.. kaffe.
Jo men idag verkar du vara extra glad.
Du får säga till om du ska dit igen! Så bjuder jag på en clown.. sorry.. kaffe.
Haha! Ska jag göra, kaffe låter trevligt. Men clownen kan jag nog vara utan.
Han ljuger! Han lockar alltid med en massa bullar, kaffe o saft o sen håller han det inte.
Sjukt.. Haninge.. Det är ju typ där jag bor :O
Hade du väntat tills det var vår så hade du haft alla singeltrådare från Sthlm inom räckhåll också.
Vägen till ett populärt fik där hojåkare brukar spendera somrarna går från (väster)Haninge.
Du kommer aldrig bli frisk.
Kanske när det gäller maten men shit resten asså. Vi här inne är inte friska liksom.
Det förstår väl jag också, får jag nånsin nåt av honom är det ju garanterat en clown. Möjligtvis en fågel, om han skulle känna sig jävligt snäll just den dagen...
Det var förresten det fräckaste. Bjuder du Alleykatten på fika men inte mig?
Ja, han "bjuder mig på fika" = kommer klä ut sig till clown och skrämma skiten ur mig.
Han ljuger! Han lockar alltid med en massa bullar, kaffe o saft o sen håller han det inte.
Ja, han "bjuder mig på fika" = kommer klä ut sig till clown och skrämma skiten ur mig.
Så gör jag ju bara mot dig eftersom jag vet att det fungerar även nu på bulle nr. 10 typ
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|