Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Smetar man tigerbalsam på ollonet får man faktiskt skylla sig själv. :mattias

Det är pippi, plåthinken och kotten som pysslar med sånt, inte jag :D Jag terrängmarscherar på nätterna istället, det bränner också ganska bra dagen efter :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Allt är ditt fel:fakta

Keften snorunge annars får du stryk. :4skrika

(Jag är kaxig idag, visade mig stor o stark mot blöjan igår så nu vet jag att jag fortfarande är jEtestark)


Sluta grina bitchasmotherfuckah :mad

Kom igen! Jag bjuder på en bulle! :7peta

Är det samma bulle du lovat mig tio ggr så kan du ta sen o köra upp den där solen inte skiner för det kommer säkert riva bra så gammal som den måste va. :mad
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag tycker mig ha sett vissa tecken som tyder på att det finns människor som är otrogna mot singeltråden och som håller på med FaceBook istället. Det fanns bland annat bilder på medlemmar några sidor tillbaka som jag inte tror kom från SH. Att ni inte skäms, usch! :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Keften snorunge annars får du stryk. :4skrika

(Jag är kaxig idag, visade mig stor o stark mot blöjan igår så nu vet jag att jag fortfarande är jEtestark)

Idag är väl första och enda gången jag inte tänker kaxa emot, idag är jag inte direkt på topp...:hihi Får ont bara av att röra mig, mina ben är som gelé... :näsblod :D

Annars tar jag dig hur lätt som helst:sissy
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tycker mig ha sett vissa tecken som tyder på att det finns människor som är otrogna mot singeltråden och som håller på med FaceBook istället. Det fanns bland annat bilder på medlemmar några sidor tillbaka som jag inte tror kom från SH. Att ni inte skäms, usch! :)

Utveckla?!
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Idag är väl första och enda gången jag inte tänker kaxa emot, idag är jag inte direkt på topp...:hihi Får ont bara av att röra mig, mina ben är som gelé... :näsblod :D

Annars tar jag dig hur lätt som helst:sissy

Ja killar brukar tro att bara för att jag är liten så kan dom brotta ner mig men jag kan garantera att så är inte fallet. Tror inte att mister blöjsnibb kommer våga erkänna det här inne men jag är jEtestark och grymt envis. :D

Har du gjort honom till din Bitch nu?:D

Jag behöver inte göra nån till min bitch. Just idag får NI alla äran att vara mina små bitches. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top