Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja killar brukar tro att bara för att jag är liten så kan dom brotta ner mig men jag kan garantera att så är inte fallet. Tror inte att mister blöjsnibb kommer våga erkänna det här inne men jag är jEtestark och grymt envis. :D

Jag tror fortfarande att jag tar dig lätt, kanske inte just idag men i vanliga fall... :D Du fr komma hit och motbevisa mig ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du får nog stryk och det vet du. Du ser det bara som en ursäkt för att kunna tafsa på henne. :)

Nähädu, brottning och submissiva sporter är något jag kan och med min form så vägrar jag få stryk av en liten tjej:fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men erkänn att du har börjat fundera på den idén nu.

Nääää, den enda kewk jag kommer i närheten av tänker jag fan inte förstöra. :D
Vill ju inte råka missa ett tillfälle att få leka med den. :D

På motsvarande då... ;)

Det va inte jag. :mattias

Har han väl varit länge? :D

Vad vet du som inte jag vet? :va
Han är den enda jag inte skulle behandla som en bitch. :kär

Plåthinkens SH-Bladet hade väl bilder som inte kom från SH, eller är det jag som har blivit senil?

Min bild har inte varit här för jag hade SH uppehåll ett par år.

Spring för livet blöjan!:skrämd

Tur att han inte är rädd för mig då, han är ju ingen kärring som du e. :D

Jag tror fortfarande att jag tar dig lätt, kanske inte just idag men i vanliga fall... :D Du fr komma hit och motbevisa mig ;)

Tror gör man i kyrkan, jag VET!!! :fakta

Nähädu, brottning och submissiva sporter är något jag kan och med min form så vägrar jag få stryk av en liten tjej:fakta

Vafan!!! Jag är jEtestor. Slyna!!!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det va inte jag. :mattias

Vad vet du som inte jag vet? :va
Han är den enda jag inte skulle behandla som en bitch. :kär

Tur att han inte är rädd för mig då, han är ju ingen kärring som du e. :D

Tror gör man i kyrkan, jag VET!!! :fakta

Vafan!!! Jag är jEtestor. Slyna!!!

Det var du som fick det på/i dig... ;)

Jag bara gissar, alla män tofflar på ett eller annat vis så jag skulle ändå tro att han automatiskt blivit lite bitch :D

Han är rädd, han bara säger inget :D Det är han som får stryk och blir nerbrottad av dig, så han är ju helt klart mer kärring än jag där ;)

Ok, jag VET att jag vinner över dig:fakta Pilutta dig!:sissy

Jag är större, knäckehäxa!:4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det var du som fick det på/i dig... ;)

Jag bara gissar, alla män tofflar på ett eller annat vis så jag skulle ändå tro att han automatiskt blivit lite bitch :D

Han är rädd, han bara säger inget :D Det är han som får stryk och blir nerbrottad av dig, så han är ju helt klart mer kärring än jag där ;)

Ok, jag VET att jag vinner över dig:fakta Pilutta dig!:sissy

Jag är större, knäckehäxa!:4skrika

Det va ljumsken, det sprider sig i huden. :4skrika

Tro mig alla MÄN tofflar inte det minsta.
Att vara snäll är inte att toffla. Jag skulle göra allt för min karl men tycker inte att jag är en toffel för det. Ger man så får man. :kär

Han får inte stryk, jag fick bara ett riktigt bra grepp....och en fet lårkaka på köpet. :D

Du kan ju gå o tro det plutten om du mår bättre då. :)

Du är en större knäckehäxa ja. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det va ljumsken, det sprider sig i huden. :4skrika

Tro mig alla MÄN tofflar inte det minsta.
Att vara snäll är inte att toffla. Jag skulle göra allt för min karl men tycker inte att jag är en toffel för det. Ger man så får man. :kär

Han får inte stryk, jag fick bara ett riktigt bra grepp....och en fet lårkaka på köpet. :D

Du kan ju gå o tro det plutten om du mår bättre då. :)

Du är en större knäckehäxa ja. :D

Spela roll, det hamnade i muffen oavsett:fakta :hihi

Jag tror faktiskt att alla män tofflar till viss grad. Det finns ingen man som inte gör avkall på något alls i ett förhållande. Visst, det är ju både ge och ta. Men det är väl toffling till viss grad ändå? ;) Sådeså ;)

Hah :D

Det är inte jag som försöker gå och intala mig något annat än vad som verkligen är ;) Tro mig, du kan inte vinna :tungan

Du är den största:arsele

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag tror faktiskt att alla män tofflar till viss grad. Det finns ingen man som inte gör avkall på något alls i ett förhållande. Visst, det är ju både ge och ta. Men det är väl toffling till viss grad ändå? ;) Sådeså ;)

Så killen som misshandlade mig i flera år va en toffel för att...? Förstår inte riktigt hur du tänker nu.
Han som krävde att jag skulle betala för allt och inte fick gå ut för att det gjorde honom svartsjuk om jag så bara skulle till affären...? Toffel alltså? Hur tänkte du där?
O den notoriskt otrogna som hade rätt att göra vad han ville medans jag bara skulle acceptera det? Toffel antar jag? :)

Det är inte jag som försöker gå och intala mig något annat än vad som verkligen är ;) Tro mig, du kan inte vinna :tungan

Tro igen....jag VET

Du är den största:arsele

Ja mitt arsele har en egen omloppsbana så där är vi överens. ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Så killen som misshandlade mig i flera år va en toffel för att...? Förstår inte riktigt hur du tänker nu.
Han som krävde att jag skulle betala för allt och inte fick gå ut för att det gjorde honom svartsjuk om jag så bara skulle till affären...? Toffel alltså? Hur tänkte du där?
O den notoriskt otrogna som hade rätt att göra vad han ville medans jag bara skulle acceptera det? Toffel antar jag? :)

Tro igen....jag VET

Ja mitt arsele har en egen omloppsbana så där är vi överens. ;)

Exemplen du räknar upp räknar jag inte ens som pojkvänner/partners. De är bara svin. Själva grunden för att något ska kunna vara en toffel är ju att man både ger och tar, och det i sig utgör väl ett förhållandes grundsten. Så en relation med någon som beter sig som ett svin är knappt ett förhållande, det är bara tragiskt. Tänker jag :)

Du kan tro allt du vill, du har fel oavsett ;)

Haha, för en gångs skull :D Så din taktik är helt enkelt att sätta dig på mig? ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Exemplen du räknar upp räknar jag inte ens som pojkvänner/partners. De är bara svin. Själva grunden för att något ska kunna vara en toffel är ju att man både ger och tar, och det i sig utgör väl ett förhållandes grundsten. Så en relation med någon som beter sig som ett svin är knappt ett förhållande, det är bara tragiskt. Tänker jag :)

Haha, för en gångs skull :D Så din taktik är helt enkelt att sätta dig på mig? ;)

De var ändå hennes pojkvänner/partners :mattias

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
De var ändå hennes pojkvänner/partners :mattias

Möjligt, men inte manliga sådana utan grisiga sådana. Och jag sa bara att alla män tofflar. Män som behandlar kvinnor som skit är inga riktiga män.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Du är helt ute och cyklar, en toffel är en tjej eller kille som följer parnerns minsta vink och inte har någon egen vilja. Eller att ens vilja inte betyder ett skit.

Nej men du fattar redan!!!! :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Möjligt, men inte manliga sådana utan grisiga sådana. Och jag sa bara att alla män tofflar. Män som behandlar kvinnor som skit är inga riktiga män.

Alltså, läs vad du skriver nu :hihi

"män" och manliga är två OLIKA saker. Det är ändå män för det handlar om könet. Huruvida de är som personer är ju en annan sak.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du är helt ute och cyklar, en toffel är en tjej eller kille som följer parnerns minsta vink och inte har någon egen vilja. Eller att ens vilja inte betyder ett skit.

Nej men du fattar redan!!!! :D

Det finns grader av tofflighet ;)

Ok, isåfall är jag kanske körd då... :gnissla :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Alltså, läs vad du skriver nu :hihi

"män" och manliga är två OLIKA saker. Det är ändå män för det handlar om könet. Huruvida de är som personer är ju en annan sak.

Men hallå! Nej! Inte nödvändigtvis, verkligen inte! En man är inte bara en snopp vet du ;) Jag tycker att det finns sätt att bete sig på om man vill kunna titulera sig man. Det finns saker man inte gör om man är en riktig man. En av de sakerna är att behandla kvinnor illa, det gör man bara inte. Män är mer, eller borde vara mer, än vandrande hårda kukar som beter sig som skit. Är man inte mer än så är man inte man, knappt människa, i mina ögon. Så jag står fast vid min åsikt :)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Men hallå! Nej! Inte nödvändigtvis, verkligen inte! En man är inte bara en snopp vet du ;) Jag tycker att det finns sätt att bete sig på om man vill kunna titulera sig man. Det finns saker man inte gör om man är en riktig man. En av de sakerna är att behandla kvinnor illa, det gör man bara inte. Män är mer, eller borde vara mer, än vandrande hårda kukar som beter sig som skit. Är man inte mer än så är man inte man, knappt människa, i mina ögon. Så jag står fast vid min åsikt :)
På SH heter det kewk!!!! :fakta

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...