Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Hur lyckades du se hennes häck över disken när du satt ner? :va

För övrigt kommer du får försörja henne om det blir något, hon jobbar på McD!

Jag var ju framme och beställde först också... Hon behövde sträcka sig för att nå någonting. Vet inte vad dock mina ögon var lite nere :crash
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jaha, är det verkligen någon som ska på den här vårfesten i helgen? Verkar som om ingen är singel mer än mig. :gnissla
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
det är ju vinter..hur kan man ha vårfest då :va

hahaha ironiskt att det ska snöa som fan i morgon, lagom vitt till lördag då det ska vara Vårfest. :hihi Inte mitt påhitt men förstår tanke då det brukar normalt vara rätt varmt i slutet på mars här. :D
 

JR85

bättre så
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Haninge
Hoj
-09 Triumph Street Triple
hahaha ironiskt att det ska snöa som fan i morgon, lagom vitt till lördag då det ska vara Vårfest. :hihi Inte mitt påhitt men förstår tanke då det brukar normalt vara rätt varmt i slutet på mars här. :D

haha ironi va ordet.. okej så festen är söder om söders söder?
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Trodde du ju inte förra gången heller.
Dags för lite självförtroende?

Fast det gick med nöd och näppe förra gången, så det var befogad oro. Och denna gången kan jag verkligen ingenting. 4 stycken i klassen har fått tag i boken, jag kom åt den på nätet först igår, och tentan är som sagt på torsdag. Vi har haft inställda föreläsningar, och boken är på engelska, precis som föreläsningarna, och tentan måste skrivas på svenska. Kan man uttrycket på engelska får man inga poäng för det, och jag suger fan på engelska... Speciellt engelska med en jäkla massa termer inblandad.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mhe påhopp...inte ja som kom på´t

va är det för nå festivitet?

En bunt hojfolk och deras hangaround i form av tokiga hästbrudar. Sen att hojfolket även är hästfolket och hästfolket är hojfolket grubblar vi inte över. :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top