Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Gick och tog en dusch. Återkommer till datorn och märker att min plats är tagen!


Bort med dig! :7peta
 

Bifogat

  • 246545_448294725252000_1587433975_n.jpg
    246545_448294725252000_1587433975_n.jpg
    77.4 KB · Visningar: 48

tommi

Guest
Nån som känner till fastigheter i eller ett par mils omkrets av Stockholm som det finns lediga lägenheter i? hyres ska det vara för ett ev jobb byte..
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vad är det som definierar riktiga män resp. riktiga kvinnor? Det är ju högst individuellt, du kan släppa det där.

Att medvetet behandla andra människor illa är ett tydligt tecken på brist på empati, vare sig man är kvinna eller man. Men det är ändå människor vi pratar om. Det är bara att det inte står rätt till i deras huvud.

Tja, inte är det förekomsten av snopp iallafall... Som du säger, det är individuellt. Så du kan inte gärna be mig släppa min högst individuella åsikt ;) Jag tycker som jag tycker, du är fri att inte hålla med :)

Som sagt, jag tror att alla män tofflar till viss del i majoriteten av alla sunda förhållanden. Alla gör avkall på något, så är det bara. Sen är det klart att inte alla avsäger sig sin egen vilja utan det finns som sagt grader av tofflar. En del "står ut" med mer eller mindre fri vilja än andra, och jag tror att oavsett vad man gör så gör man det i slutändan för att få förhållandet att funka. Vad som sen är ett sunt förhållande eller ens ett förhållande alls kan vi debattera i evighet, men nej Pippi jag räknar faktiskt inte in dina ickemän i ekvationen. Min åsikt, punkt :)

Just nu bryr jag mig dock mer om det faktum att jag om bara ett och ett halvt dygn får besked angående min sökta utbildning, ett och ett halvt dygn och därefter antingen besannas eller krossas mina drömmar och planer... Spännande värre!:banana
 
Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jaha. Hur ska ni nu snabbast återskapa gårdagen?

Allt viktigt som dryftats under senaste dygnet i denna viktigaste av alla viktiga trådar på SH är borta och behöver återskapas.

Är det någon av er som kommer ihåg något av vad ni skrev igår?

:rofl :rofl :rofl :rofl
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
What the fudge happened here? Drömde jag hela gårdagen? Här är man borta en kväll o så fuckar ni upp hela tråden. :D

Freeeeeedaaaaaaaaaaag. God morgon alla. This is the best day evva. :D :banana :dricka :cpparty :rockbanan :öl
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Så negativt. Fast hellre bli positivt överraskad av att klara det

Jag var inte sarkastisk med att jag var på gott humör för det ÄR jag. Det är en fin dag, jag kommer kunna lägga den här tentan bakom mig och göra vad jag vill idag :banana

Hur det går på tentan skiter jag fullständigt i!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top