-Jaså, damen har också köpt bokstavskex? Dom är jättegoda. Förresten, ska vi gå hem till mig och äta kex och knulla?
Den har jag fan aldrig prövat. Måste testas nån gång.
-Jaså, damen har också köpt bokstavskex? Dom är jättegoda. Förresten, ska vi gå hem till mig och äta kex och knulla?
Haha, ICA?
Faktiskt är det ungefär så svårt att få napp på t.ex. ICA...
Det går åt helvete med mänskligheten
Fast egentligen är det inte så konstigt... tror till och med att jag läst om varför nånstans.
På en bar och nattklubb så räknar kvinnor med att det skall raggas och ha sig så man har en guard uppe redan innan man ens lämnat lägenheten för att gå ut... den blir inte mindre för varje blick männen lägger på kvinnan i fråga heller.
På ICA så är målet att handla mat, man har inte gjort sig iordning något nämnvärt för man är ju där för att handla mat... så guarden är inte heller uppe och man är alltså mer mottaglig för taffliga försök då det helt enkelt blir ett "element of surprise".
Att t.ex. stå lite taffligt vid grönsaksdisken och leta efter pepparrot eller zucchini och fråga något offer om hjälp och förklara att jag äter inte normalt grönsaker men tänkte testa mig på att laga en annan middag än det vanliga.... ja, då har du halva inne.
Fast.. Om hon får in en halv zucchini vet jag inte om jag är så intresserad.
Som att vifta med en limpa i Globen sas.
Fast.. Om hon får in en halv zucchini vet jag inte om jag är så intresserad.
Som att vifta med en limpa i Globen sas.
Du kan ju alltid fråga var sockerärterna finns.
Blondinen på gymmet har börjat att le och hälsa på mig. Man kanske skulle göre ett move på´na
Som någon "dejtingexpert" sagt (bok, film eller var det nu kan ha varit)... "du har ju redan ett nej, så vad kan du förlora på att fråga?"
Fast egentligen är det inte så konstigt... tror till och med att jag läst om varför nånstans.
På en bar och nattklubb så räknar kvinnor med att det skall raggas och ha sig så man har en guard uppe redan innan man ens lämnat lägenheten för att gå ut... den blir inte mindre för varje blick männen lägger på kvinnan i fråga heller.
På ICA så är målet att handla mat, man har inte gjort sig iordning något nämnvärt för man är ju där för att handla mat... så guarden är inte heller uppe och man är alltså mer mottaglig för taffliga försök då det helt enkelt blir ett "element of surprise".
Att t.ex. stå lite taffligt vid grönsaksdisken och leta efter pepparrot eller zucchini och fråga något offer om hjälp och förklara att jag äter inte normalt grönsaker men tänkte testa mig på att laga en annan middag än det vanliga.... ja, då har du halva inne.
jag sällar mej till detta gänget sedan i lördags. Hej Hej
Våren o lättklädda damer är på intågande så deppa inte! Välkommen till den här eminenta "klubben"
HAH... lättklädda damer på våren? Naaa... nu är du nog i fel tråd... flicksen i den här tråden kommer klä på sig mcställ och skyddsutrustning så fort våren anländer, vilket för övrigt inträffar på fredag och så fort våren anlänt så dör den här tråden för gott... vem faan vill hänga i en singeltråd när man kan köra hoj??? Näääää... relationsköret får vackert vänta till mitten av november eller nått sånt.... tjing tjing grabbar, ni blir strax utpetade av en rejäl karlakarl som vet hur en kvinna vill tas utan massa tjafs som middagar o trams... HOJ HOJ HOJ
Och jag ska förhoppningsvis släpa hem en lite hetsig donna på lördag.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|