Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Det går åt helvete med mänskligheten :näsblod

Fast egentligen är det inte så konstigt... tror till och med att jag läst om varför nånstans.
På en bar och nattklubb så räknar kvinnor med att det skall raggas och ha sig så man har en guard uppe redan innan man ens lämnat lägenheten för att gå ut... den blir inte mindre för varje blick männen lägger på kvinnan i fråga heller.

På ICA så är målet att handla mat, man har inte gjort sig iordning något nämnvärt för man är ju där för att handla mat... så guarden är inte heller uppe och man är alltså mer mottaglig för taffliga försök då det helt enkelt blir ett "element of surprise".

Att t.ex. stå lite taffligt vid grönsaksdisken och leta efter pepparrot eller zucchini och fråga något offer om hjälp och förklara att jag äter inte normalt grönsaker men tänkte testa mig på att laga en annan middag än det vanliga.... ja, då har du halva inne. :tummenupp :hihi

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Fast egentligen är det inte så konstigt... tror till och med att jag läst om varför nånstans.
På en bar och nattklubb så räknar kvinnor med att det skall raggas och ha sig så man har en guard uppe redan innan man ens lämnat lägenheten för att gå ut... den blir inte mindre för varje blick männen lägger på kvinnan i fråga heller.

På ICA så är målet att handla mat, man har inte gjort sig iordning något nämnvärt för man är ju där för att handla mat... så guarden är inte heller uppe och man är alltså mer mottaglig för taffliga försök då det helt enkelt blir ett "element of surprise".

Att t.ex. stå lite taffligt vid grönsaksdisken och leta efter pepparrot eller zucchini och fråga något offer om hjälp och förklara att jag äter inte normalt grönsaker men tänkte testa mig på att laga en annan middag än det vanliga.... ja, då har du halva inne. :tummenupp :hihi

Fast.. Om hon får in en halv zucchini vet jag inte om jag är så intresserad. :gnissla

Som att vifta med en limpa i Globen sas.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Blondinen på gymmet har börjat att le och hälsa på mig. Man kanske skulle göre ett move på´na :)

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Som någon "dejtingexpert" sagt (bok, film eller var det nu kan ha varit)... "du har ju redan ett nej, så vad kan du förlora på att fråga?" :tummenupp

Alledeles riktigt. Om man inte provar kommer man bara grubbla och tänka på att man eventuellt har missat tåget. Kör man på får man iaf svar direkt och behöver inte lägga mer tid och tankeverksamhet på det.

"Nejet" finns ju inprogrammet i den mänskliga hjärnan av nån anledning :lol

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Giftigt snygga söta madamer brukar gå på gayklubbar för o slippa bli helt sönderaggade.

Dra på en sån o nosa runt - dom e helt oförebredda och kan t.o.m bara sätta sig i ditt knä me hästsvansen,rosa toppen o pepsodentgaddarna för dom tror man inte är sugen:hihi

Har forskat i det här:D

Det är helt ok ställe att ruva på chicks och gayfolket är no probs man kan råka ut för några trånande gubbar men fixa en brud så e man safe.

Senast fick ja en fikus i knäet men en brud släpa bort honom o tog över:rofl

Bara ett tips

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Det låter ju faktiskt rätt korkat måste jag säga.
Men, de går ju inte alltid att begrip sig på de där liven, så vad vet jag...

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
jag sällar mej till detta gänget sedan i lördags. Hej Hej :hej

Hej hej själv... välkommen in i den tråd som innehåller samhällets mest missanpassade människor, här hänger vi som ingen orkar med i verkliga livet :3freak

Våren o lättklädda damer är på intågande så deppa inte! Välkommen till den här eminenta "klubben"

HAH... lättklädda damer på våren? Naaa... nu är du nog i fel tråd... flicksen i den här tråden kommer klä på sig mcställ och skyddsutrustning så fort våren anländer, vilket för övrigt inträffar på fredag :banana och så fort våren anlänt så dör den här tråden för gott... vem faan vill hänga i en singeltråd när man kan köra hoj??? :7peta Näääää... relationsköret får vackert vänta till mitten av november eller nått sånt.... tjing tjing grabbar, ni blir strax utpetade av en rejäl karlakarl som vet hur en kvinna vill tas utan massa tjafs som middagar o trams... HOJ HOJ HOJ :kär

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
HAH... lättklädda damer på våren? Naaa... nu är du nog i fel tråd... flicksen i den här tråden kommer klä på sig mcställ och skyddsutrustning så fort våren anländer, vilket för övrigt inträffar på fredag :banana och så fort våren anlänt så dör den här tråden för gott... vem faan vill hänga i en singeltråd när man kan köra hoj??? :7peta Näääää... relationsköret får vackert vänta till mitten av november eller nått sånt.... tjing tjing grabbar, ni blir strax utpetade av en rejäl karlakarl som vet hur en kvinna vill tas utan massa tjafs som middagar o trams... HOJ HOJ HOJ :kär

Och jag ska förhoppningsvis släpa hem en lite hetsig donna på lördag. :kär

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
jag sällar mej till detta gänget sedan i lördags. Hej Hej :hej

Skämt åsido (mitt tidigare inlägg) men hoppas det var en enkel förlust i det tidigare förhållandet eller att du själv ville ut, eller att det inte var ett allt för blodigt uppbrott iaf.

Välkommen :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...