Appråpå egpcentriska människor, har ett fint exempel på en sjukt egotrippad kille. Min systers pojkvän närmare sagt. Är så förbannad så jag kokar. De har varit tillsammans i två år ca. Hon bor i malmö o han k-stad vilket är rätt många mil emellan. hon jobbar i malmö och ända sen de blev tillsammans så har hon i princip bott hos honom och pendlat till jobb varje dag. Nu ska de iaf ha barn och hon har hyrt ut sin lägenhet i 2a hand. var meningen hon skulle flytta upp dit nu i helgen men han fick för sig att d va nästa helg och nu villnhan vara själv så hon har ingenstans att bo i en vecka eftrrsom de som ska hyra hennes lya flyttar in i helgen. hon är gravid med hans unge o han behandlar henne som om d är nån okänd inneboende som ska flytta in. de har bott ihop de senaste året så d är inget nytt för honom. dettavär inte d första egotrippade som hänt men detta är lite droppen som fått minbägare o rinna över. o min syrra e sån toffel att hon inte säger i från el vågar ställa krav.
Om jag är kortfattad o svår att förstå såbär d för ja skriver via mobilen, jobbigt att skriva.
Vad tycker ni låter d schyst? Ska försöka förklara mer utförligt när ja är vid datorn sen.