Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
En aha upplevelse till varför jag är singel ... kanske?...

klockan är 22.30 söndag kväll, borde gå o sova... men jag bara MÅSTE prova stället en gång o se hur det sitter.... jackan var liten i oktober men sitter nu perfekt... byxorna är stora men med kardborreband och några lager under så funkar de också... YES!!... ska bara mysa en stund nu innan jag klär av mig :hihi:hihi:hihi Singelbitch from hell skulle nog några icke hojburna killar säga men .. WHOHOOOHOOO ställ i februari.jpg Feeling good :banana:banana:banana

tkdrille

Guest
Nä de är döfött överallt på nätet. Så tror många skiter i det :D Bara du slöis som är på hugget heeela tiden.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nä egentligen har jag inte tid att vara här. Jag håller ju på att flytta. Byggde ihop en sprillans säng idag. Den e garanterat okn...ad. :D

Jag kanske åxå skulle skaffa en sån ny sängmodell, min har tappat spjälor i botten...
Fast nu sitter varenda jävla spjäla med skruv istället så nu borde den inte tappa botten.

tkdrille

Guest
Nä egentligen har jag inte tid att vara här. Jag håller ju på att flytta. Byggde ihop en sprillans säng idag. Den e garanterat okn...ad. :D

Ja tjejer brukar gilla sängar som du inte haft dina föregående ligg i. Vilket trams, de är bara att byta lakan mellan gångerna :D
Men ändå hänger du här, alltid tror jag ;)

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Egentligen skulle man ta mig fan inte vara så hång på det här med dejting och skit. Det är waaay för jobbigt när det tar slut. Känns ju för faen som om alla man någonsin känt inklusive päron och syskon kolat på samma gång och att man sitter själv på planeten i solnedgången och undrar vad som egentligen hände. :3freak

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA