Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nej fy fan, jag vill helst ha 18 grader för att köra.. :tungan Eller iaf 12!

Ja, och idag var han taggad som fan, så idag blev det lite extra bångstyrigt. Men det är roligt. Även om mina muskler som fått vila i en månad nu inte tycker det. :)

Kan tänka mig att det är kul. :) Det händer emellanåt att jag blir lite sugen på att gränsla en såndär havremoppe faktiskt, men det hinner oftast gå över innan tillfälle ges.
Äsch då, det var 5+ här idag, fullt körbart.
Jag körde hem hojen från föräldrarna igår, 25 mil i 5-8 plusgrader. :D Det var faktiskt lite drygt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kan tänka mig att det är kul. :) Det händer emellanåt att jag blir lite sugen på att gränsla en såndär havremoppe faktiskt, men det hinner oftast gå över innan tillfälle ges.
Äsch då, det var 5+ här idag, fullt körbart.
Jag körde hem hojen från föräldrarna igår, 25 mil i 5-8 plusgrader. :D Det var faktiskt lite drygt.

5 grader är på tok för kallt!

Ja, det är roligt. :) Speciellt när hästen tycker det är så kul att han hoppar rundor och piper av glädje. :tungan

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
5 grader är på tok för kallt!

Ja, det är roligt. :) Speciellt när hästen tycker det är så kul att han hoppar rundor och piper av glädje. :tungan

Hehe, jaoh, det lär ju vara en aning mer spännande än min 250 med. >.<

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag startade ju upp hojen idag. Jag var på vippen att ta ut den en sväng, men det stod trädgårdsmöbler ivägen. Tur jag inte orkade flytta dom. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Det är väl iofs inte helt konstigt om Swishs lår (Eller för den delen resten av henne) får igång en diskussion. Hon ser ju alldeles oförskämt bra ut. :D

Men hästar!
Jag måste fan ta och rida lite nån gång snart. Lär ju kännas helt sanslöst ovant och lätt obekvämt.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det är väl iofs inte helt konstigt om Swishs lår (Eller för den delen resten av henne) får igång en diskussion. Hon ser ju alldeles oförskämt bra ut. :D

Men hästar!
Jag måste fan ta och rida lite nån gång snart. Lär ju kännas helt sanslöst ovant och lätt obekvämt.

Jag är livrädd för såna djur. Behöver nog terapi eller nåt. Har svårt att lita på djur som är större än mig själv.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Se vad kul man kan ha en hel helg, utan någe fruntimmers inblandning över huvudtaget. :)

409146_256489881098524_100002125413514_580504_1635169104_n.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Men hästar!

Haha, du får anmäla dig på en ridskola! ;)

Slowroller: Varför? Vad tror du de ska göra med dig? Det är inga rovdjur! :)

Ricken: Ser sjukt roligt ut! :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Har du verkligen fobi då? Jag menar, är det så illa? Jag har araknofobi (spindelfobi), och tuppar jag inte av, så tappar jag iaf fattningen fullkomligt. Står och skakar okontrollerat och bölar hysteriskt. :tungan

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Snälla pojkar får inga flickor.

:7peta

Och bad boys får inte några varaktiga förhållanden.
Så antingen får man :ligga eller så blir det ett förhållande helt plötsligt när damen lekt av sig med bad boys och vill slå ner lite bopålar. :D

Jag är livrädd för såna djur. Behöver nog terapi eller nåt. Har svårt att lita på djur som är större än mig själv.

Bara att börja äta massa mcdonaldskäk. :D

Haha, du får anmäla dig på en ridskola! ;)

Haha, jag har så jävla mycket jag ska göra nu att jag inte riktigt vet vilket det blir.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Har du verkligen fobi då? Jag menar, är det så illa? Jag har araknofobi (spindelfobi), och tuppar jag inte av, så tappar jag iaf fattningen fullkomligt. Står och skakar okontrollerat och bölar hysteriskt. :tungan

Nej det är det inte. Jag tycker de är jättefina att titta på på avstånd, men känner mig väldigt otrygg när dom e nära utan ett staket eller liknande emellan.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA