Singeltråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Appråpå egpcentriska människor, har ett fint exempel på en sjukt egotrippad kille. Min systers pojkvän närmare sagt. Är så förbannad så jag kokar. De har varit tillsammans i två år ca. Hon bor i malmö o han k-stad vilket är rätt många mil emellan. hon jobbar i malmö och ända sen de blev tillsammans så har hon i princip bott hos honom och pendlat till jobb varje dag. Nu ska de iaf ha barn och hon har hyrt ut sin lägenhet i 2a hand. var meningen hon skulle flytta upp dit nu i helgen men han fick för sig att d va nästa helg och nu villnhan vara själv så hon har ingenstans att bo i en vecka eftrrsom de som ska hyra hennes lya flyttar in i helgen. hon är gravid med hans unge o han behandlar henne som om d är nån okänd inneboende som ska flytta in. de har bott ihop de senaste året så d är inget nytt för honom. dettavär inte d första egotrippade som hänt men detta är lite droppen som fått minbägare o rinna över. o min syrra e sån toffel att hon inte säger i från el vågar ställa krav.

Om jag är kortfattad o svår att förstå såbär d för ja skriver via mobilen, jobbigt att skriva.

Vad tycker ni låter d schyst? Ska försöka förklara mer utförligt när ja är vid datorn sen. :)

Alltså, jag förstår honom... han kan ju inte ha älskarinnan där när hon kommer dragandes med sin skit. :crash

Nej, seriöst så verkar han vara rätt felprogrammerad.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Appråpå egpcentriska människor, har ett fint exempel på en sjukt egotrippad kille. Min systers pojkvän närmare sagt....

Fast hon är ju inte så mycket bättre som accepterar att bli behandlad på det sättet.
Hon kanske skulle träffa en riktig man så skulle hon slippa många bekymmer i sitt liv.
Nu har hon ju dessutom valt att skaffa barn med denne idiot så sorry... Hon skulle valt bättre väg i livet.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Kan försöka.

Alla kvinnor beter sig egocentriskt, vissa mer eller mindre. Gissningsvis även du, men tro inte för den delen att du själv är medveten om det.

Någon som är lite bitter?
Känner inte igen något från mitt tidigare förhållande. Under dessa premisser du skriver mår nog varken killen eller tjejen bra.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Appråpå egpcentriska människor, har ett fint exempel på en sjukt egotrippad kille. Min systers pojkvän närmare sagt. Är så förbannad så jag kokar. De har varit tillsammans i två år ca. Hon bor i malmö o han k-stad vilket är rätt många mil emellan. hon jobbar i malmö och ända sen de blev tillsammans så har hon i princip bott hos honom och pendlat till jobb varje dag. Nu ska de iaf ha barn och hon har hyrt ut sin lägenhet i 2a hand. var meningen hon skulle flytta upp dit nu i helgen men han fick för sig att d va nästa helg och nu villnhan vara själv så hon har ingenstans att bo i en vecka eftrrsom de som ska hyra hennes lya flyttar in i helgen. hon är gravid med hans unge o han behandlar henne som om d är nån okänd inneboende som ska flytta in. de har bott ihop de senaste året så d är inget nytt för honom. dettavär inte d första egotrippade som hänt men detta är lite droppen som fått minbägare o rinna över. o min syrra e sån toffel att hon inte säger i från el vågar ställa krav.

Om jag är kortfattad o svår att förstå såbär d för ja skriver via mobilen, jobbigt att skriva.

Vad tycker ni låter d schyst? Ska försöka förklara mer utförligt när ja är vid datorn sen. :)

En stilla undran kommer till mitt sinne. Hur i hela friden resonerade hon när hon valde den karln som far till hennes barn?
Var barnet planerat?

Yikes!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Alltså, jag förstår honom... han kan ju inte ha älskarinnan där när hon kommer dragandes med sin skit. :crash

Nej, seriöst så verkar han vara rätt felprogrammerad.

Hon har varit i malmö i två veckor o packat ihop sin lägenhet, han har inte varit o hjälpt henne en enda gång o lär inte hjälpa henne i heller. :mad:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
, jag tänker likadant. Han har ju varit lika dan genom hela förhållandet o han lär ju inte ändra på sig bara för de får barn. men d går inte prata med min syrra utan att hon börjarförsvara honom. min mamma är lika förbannad som mig. därför ja skriver av mig lite här. :)

X_Vanquish

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
zx750r
:kulspruta

Jag kan inte förstå att det finns människor som behandlar modern av sin/a barn sådär :( man ska va förevigt tacksam!
jaja om det hände min syrra skulle jag skjuta killen :kulspruta
hoppas det löser sig!

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Det här avskräckte visst folk ungefär lika mycket mycket som jag förväntat mig! Tur för mig då att jag klarar mig så jäkla bra på egen hand! :crash :tungan

Jag tror det var det där med att man inte får vara tjock som satte käppar i hjulen...Jag kan ju komma på ett antal personer i vänskapskretsen som stämmer in på de flesta av kraven. Dessvärre är de antingen upptagna, har en ölmage eller båda delarna.

Vad gör man egentligen om man trivs med att ha någon hemma man kan dela säng med, mysa med ibland, laga mat med men samtidigt vill kunna göra vad man vill? Jag tänker ju inte ge upp min sambo, henne tänker jag behålla så länge de bara går, men hur får man ihop fördelarna med singel-livet och sambo-livet? Min sambo drog ju klart det kortare strået...

Jag vill ha mer tid för mig själv, jag tycker om mig själv, när jag är med mig själv. Jag tycker inte lika mycket om mig själv bland andra människor med undantag för vissa vänner.

I rent marknadsundersökningssyfte, är jag något att ha eller?

23 år. Heltidsjobb som gärna tar mer tid. Förhållandevis ordnad ekonomi. Rök, dricker, ibland förmycket. Åker gärna på festival, själv med min vänner.
Kör gärna hoj, själv med mina vänner. Lagar mer än gärna mat, själv men du kan få äta den med.
Städar inte 1 gång/veckan men har alltid rent i köket. Tvättar så sällan jag kan men har god personhygien.
Pratar alltid för mycket eller för lite, det finns inte ett mellan läge. Surar sällan men blir jag lack så vet du om det!
Tänker på mig själv först, alla andra kommer efter. Har enligt kvinnlig källa svåra kommunikationsproblem, dock missförstår aldrig mina manliga vänner eller min mor mig:va

BWT verkar det finnas gott om singel-hoj-brudar i Skåne, vad beror detta på? Överskott av hoj-brudar?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
23 år. Heltidsjobb som gärna tar mer tid. Förhållandevis ordnad ekonomi. Rök, dricker, ibland förmycket. Åker gärna på festival, själv med min vänner.
Kör gärna hoj, själv med mina vänner. Lagar mer än gärna mat, själv men du kan få äta den med.
Städar inte 1 gång/veckan men har alltid rent i köket. Tvättar så sällan jag kan men har god personhygien.
Pratar alltid för mycket eller för lite, det finns inte ett mellan läge. Surar sällan men blir jag lack så vet du om det!
Tänker på mig själv först, alla andra kommer efter. Har enligt kvinnlig källa svåra kommunikationsproblem, dock missförstår aldrig mina manliga vänner eller min mor mig:va

BWT verkar det finnas gott om singel-hoj-brudar i Skåne, vad beror detta på? Överskott av hoj-brudar?

Du skrev det först av allt... du är 23... även du kommer växa upp och inse att det finns fler individer runt dig än du själv.
Så som du känner är helt normalt i den ålder... hade du varit 30-35 hade det varit lite mer orogivande.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Du skrev det först av allt... du är 23... även du kommer växa upp och inse att det finns fler individer runt dig än du själv.
Så som du känner är helt normalt i den ålder... hade du varit 30-35 hade det varit lite mer orogivande.

Skönt att höra, tror dock inte att det är problemet. Jag är fullt medveten om att det finns andra människor runt om kring mig. Verkar däremot som att det är väldigt mycket on/off med saker.
Antingen bryr jag mig för mycket eller så bryr jag mig för lite.
Avafan, jag är ju ensambarn, jag skyller på det så länge:D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Fast jag tror inte jag vill att frugan skall bli lika hojtokig som jag... får räcka med att hon åker med på pallen nån gång ibland men annars så är det mitt intresse... min egna "tillflyktsort" från familjen och allt, och tro mig, efter dessa år med hoj och barn och allt så är det minst lika viktigt som att kunna prata med varandra.
Frun o sin sida har stallet... jag kan tycka det är skoj att åka dit och klappa på en pålle eller nåt men jag kommer inte börja rida tillsammans med henne, det är hennes "tillflyktsort".

Haha! Trodde att hela idén med den här tråden var att hitta någon som delade mc-intresset? :va :lol:lol:lol

BTW: Det är ett tag sedan jag hade 10-årig bröllopsdag, så vi har varit gifta ett tag. :D Helt utan tillgång till barnvakt så är det inte särskilt ofta vi kunnat göra så mycket ihop. Under flera år kunde jag inte följa med på hojen t.ex. Nu får jag en egen, och jag räkar definitivt med att kunna sticka iväg från både hus, barn och honom ibland. Det är fan så mycket smidigare att ta hojen och ge sig iväg, än att hämta in en häst från hagen, göra ren den och sadla, för att till slut komma iväg. :) Men tuff grabb provar ridning, helst i terräng. :tummenupp

Försöka ändra på sin partner? :rofl:rofl:rofl Det går inte! Det gav jag upp för många år sedan. Han är som han är. Det är bara att gilla! :kär

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA