Appråpå egpcentriska människor, har ett fint exempel på en sjukt egotrippad kille. Min systers pojkvän närmare sagt. Är så förbannad så jag kokar. De har varit tillsammans i två år ca. Hon bor i malmö o han k-stad vilket är rätt många mil emellan. hon jobbar i malmö och ända sen de blev tillsammans så har hon i princip bott hos honom och pendlat till jobb varje dag. Nu ska de iaf ha barn och hon har hyrt ut sin lägenhet i 2a hand. var meningen hon skulle flytta upp dit nu i helgen men han fick för sig att d va nästa helg och nu villnhan vara själv så hon har ingenstans att bo i en vecka eftrrsom de som ska hyra hennes lya flyttar in i helgen. hon är gravid med hans unge o han behandlar henne som om d är nån okänd inneboende som ska flytta in. de har bott ihop de senaste året så d är inget nytt för honom. dettavär inte d första egotrippade som hänt men detta är lite droppen som fått minbägare o rinna över. o min syrra e sån toffel att hon inte säger i från el vågar ställa krav.
Om jag är kortfattad o svår att förstå såbär d för ja skriver via mobilen, jobbigt att skriva.
Vad tycker ni låter d schyst? Ska försöka förklara mer utförligt när ja är vid datorn sen.
Alltså, jag förstår honom... han kan ju inte ha älskarinnan där när hon kommer dragandes med sin skit.
Nej, seriöst så verkar han vara rätt felprogrammerad.