Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Nej alltså, jag svänger inte ens åt det hållet!
Kan någon chey skriva något här snart? :va

Tja jag kan väl skriva något igen då. Ute börjar våren komma och med den vårkänslorna. Det spritter i kroppen och hjärtat känns galet fullt av bubbel. Vaknar (o)frivilligt varje morgon kl 6.30, jag som brukar sova till minst 11 om inget händer. Svårt o somna på kvällarna också, bara ligger o vrider mig. Drömmer fantastiska drömmar så jag vaknar varm med ett stort jävla leende. Kärleken börjar äntligen återkomma och livet med den.... Snart är han här igen och jag får en rejäl karl mellan benen som gör allt jag ber om och tar mig på sätt som bara han kan...

Ja jag pratar NATURLIGTVIS om hojen... det mänskliga släktet får roa sig hur dom vill, bara jag får köra hoj så är jag nöjd och lycklig. I morgon ringer jag vinterförvaringen och ber dom plocka fram min älskling :kär DET är kärlek det, singellivet upplevs bäst på hoj... ingen ballast :hihi

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Tja jag kan väl skriva något igen då. Ute börjar våren komma och med den vårkänslorna. Det spritter i kroppen och hjärtat känns galet fullt av bubbel. Vaknar (o)frivilligt varje morgon kl 6.30, jag som brukar sova till minst 11 om inget händer. Svårt o somna på kvällarna också, bara ligger o vrider mig. Drömmer fantastiska drömmar så jag vaknar varm med ett stort jävla leende. Kärleken börjar äntligen återkomma och livet med den.... Snart är han här igen och jag får en rejäl karl mellan benen som gör allt jag ber om och tar mig på sätt som bara han kan...

Ja jag pratar NATURLIGTVIS om hojen... det mänskliga släktet får roa sig hur dom vill, bara jag får köra hoj så är jag nöjd och lycklig. I morgon ringer jag vinterförvaringen och ber dom plocka fram min älskling :kär DET är kärlek det, singellivet upplevs bäst på hoj... ingen ballast :hihi

Ska du börja köra redan i morgon i Stockholm alltså? Jag har inte ens fått tillbaka mina gaffelben från service:n än! Jag vill tjöööra! :4skrika

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ska du börja köra redan i morgon i Stockholm alltså? Jag har inte ens fått tillbaka mina gaffelben från service:n än! Jag vill tjöööra! :4skrika

Vinterförvaringen sa att det tar en vecka - EN VECKA!!! att få ut hojen så jag hoppas kunna få den på torsdag. Ska vara 9,4 plusgrader (och smhi har alltid rätt) och då vill jag hämta......wroooom wroooom Fi faan va gött det ska bli!!!! Sen får den nog stå på parkeringen mest men OM det blir en fin dag så KAN jag köra... för det här med vinterförvaring suger FETT dåligt

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Vinterförvaringen sa att det tar en vecka - EN VECKA!!! att få ut hojen så jag hoppas kunna få den på torsdag. Ska vara 9,4 plusgrader (och smhi har alltid rätt) och då vill jag hämta......wroooom wroooom Fi faan va gött det ska bli!!!! Sen får den nog stå på parkeringen mest men OM det blir en fin dag så KAN jag köra... för det här med vinterförvaring suger FETT dåligt

Ja... en vecka. Står den längst in och precis varenda hoj är i vägen då? Min egen hänger i taket i i föräldrarnas garage tills jag får tillbaka gaffeln... Det känns som att våren är närmare än vad man trodde för en vecka sedan och nu är hojen i bitar. :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, vad betyder den ankan Storfot?

Slowroller: Har för mig det var Lagom som la upp den. Moneys ben ser iaf inte ut så, inte sist jag såg henne iaf, men hon har kanske tränat sedan dess? :tungan

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R

Slowroller: Har för mig det var Lagom som la upp den. Moneys ben ser iaf inte ut så, inte sist jag såg henne iaf, men hon har kanske tränat sedan dess? :tungan

Suck, så funkade inte GIF-animeringen... men man kunde klicka på den så rör den på sig...

Edit: hur får man in en rörlig gif direkt i tråden?

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Så då är ju frågan, var det du eller var det nä? :va

Btw så tror jag ankan betyder nått i stil med: :drool

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är inte jag på bilden Slowroller länkade till den. Bara på den översta, med hästarna.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA