Plåthinken
Tappat barn
Nä, du är ju så stor och stark och maskulin så jag vågade inte...
Så maskulin att du ville ta kort på mina tuttar
Nä, du är ju så stor och stark och maskulin så jag vågade inte...
Han trodde inte på varken mig eller Anna när vi berätta de för han här. Han trodde att vi trolla honom. Till han mötte dig. Fan va paff han var hahaha. Men vi har icke pratat så mycket om just de sista där uppe. Ska jag mobba han ??Men bäst var det ändå med Drago som först sisådär runt halv tre tiden på natten fick poletten nedtrillad. Jag är döv och det på riktigt. Och att jag läste läpparna. Jag vet vad han har tjatat om
Johodå, jag vet precis Klart jag minns, minns att ni var rätt klena! Har ärligt talat inga minnesluckor, vissa detaljer är lite dimmiga men jag var ju mentalt med hela kvällen Anton var kul, vore fett om han också kom in på GMU!
Tog han inga kort!? Hur fan ska han då minnas?
Han trodde inte på varken mig eller Anna när vi berätta de för han här. Han trodde att vi trolla honom. Till han mötte dig. Fan va paff han var hahaha. Men vi har icke pratat så mycket om just de sista där uppe. Ska jag mobba han ??
HAha Vi ville bara sköta oss så att vi kom in. För vissa var ju inte gamla nog att komma in, Fick jag tack för att jag fixade in er förresten? VAAAAAA??? Vakten gav sig när jag sa 13 i sällskapet
Anton är helgo i huet. Han är alltid på överallt vad man än vill göra.
jag har.
Tog han inga kort!? Hur fan ska han då minnas?
Han säger ju sig inte ha några minnesluckor
HAha Vi ville bara sköta oss så att vi kom in. För vissa var ju inte gamla nog att komma in, Fick jag tack för att jag fixade in er förresten? VAAAAAA??? Vakten gav sig när jag sa 13 i sällskapet
Anton är helgo i huet. Han är alltid på överallt vad man än vill göra.
Och ändå var det YipYip som somnade i trappan och blev utkastad för han var ett fyllo
Det kan han ju omöjligt veta. Minnesluckor är ju luckor i minnet. Dom minns man ju inte
Fast man märker ju om man försöker minnas tillbaka och det saknas större perioder tid?
Ångest kallas det.Fast man märker ju om man försöker minnas tillbaka och det saknas större perioder tid?
Då krävs det ju tidsuppfattning. Är du säker på att den var på efter all Cola Zero?
Var det nånting som bråkade med tidsuppfattningen så var det nog romen i colan... But I see your point... Men som sagt, lite dimmigt är det här och var men inga minnesluckor!
fast, ibland skulle man inte ha druckit den näst sista heller, eller den innan den, eller den innan den....Det var ölen! Den sista ölen! Man ska aldrig dricka den sista ölen!
fast, ibland skulle man inte ha druckit den näst sista heller, eller den innan den, eller den innan den....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|