Singeltråden

tkdrille

Guest
Men bäst var det ändå med Drago som först sisådär runt halv tre tiden på natten fick poletten nedtrillad. Jag är döv och det på riktigt. Och att jag läste läpparna. Jag vet vad han har tjatat om :brynad
Han trodde inte på varken mig eller Anna när vi berätta de för han här. Han trodde att vi trolla honom. Till han mötte dig. :D Fan va paff han var hahaha. Men vi har icke pratat så mycket om just de sista där uppe. Ska jag mobba han ?? ;)
Johodå, jag vet precis ;) Klart jag minns, minns att ni var rätt klena! :hihi Har ärligt talat inga minnesluckor, vissa detaljer är lite dimmiga men jag var ju mentalt med hela kvällen :) Anton var kul, vore fett om han också kom in på GMU! :tummenupp

HAha ;) Vi ville bara sköta oss så att vi kom in. För vissa var ju inte gamla nog att komma in, Fick jag tack för att jag fixade in er förresten? VAAAAAA??? ;) Vakten gav sig när jag sa 13 i sällskapet :D
Anton är helgo i huet. Han är alltid på överallt vad man än vill göra.
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Han trodde inte på varken mig eller Anna när vi berätta de för han här. Han trodde att vi trolla honom. Till han mötte dig. :D Fan va paff han var hahaha. Men vi har icke pratat så mycket om just de sista där uppe. Ska jag mobba han ?? ;)

MEN JA! Mobba han ordentligt, jag tyckte det var sjukt roligt när han väl fattade. :rofl
Stackars pojk :crash

Jag ska nog också mobba han, inte snackat med honom sedan festen faktiskt. :D

HAha ;) Vi ville bara sköta oss så att vi kom in. För vissa var ju inte gamla nog att komma in, Fick jag tack för att jag fixade in er förresten? VAAAAAA??? ;) Vakten gav sig när jag sa 13 i sällskapet :D
Anton är helgo i huet. Han är alltid på överallt vad man än vill göra.

Och ändå var det YipYip som somnade i trappan och blev utkastad för han var ett fyllo :rofl :rofl
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så maskulin att du ville ta kort på mina tuttar ;)

Tuttar som tuttar, jag försökte inte ta några upskirt pics ;)

HAha ;) Vi ville bara sköta oss så att vi kom in. För vissa var ju inte gamla nog att komma in, Fick jag tack för att jag fixade in er förresten? VAAAAAA??? ;) Vakten gav sig när jag sa 13 i sällskapet :D
Anton är helgo i huet. Han är alltid på överallt vad man än vill göra.

Haha, jajadå ;) Aha, så det var därför jag fick hänga med in? :D Jag försökte mest bara titta bedjande på vakten och förklara att "Jamen jag är ju med alla de här...". Han bara typ "Hade du leg sa du?" *Visar körkort* "Jaja, ok då..." :banana
Haha, ja :D helrätt stil:banana
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det kan han ju omöjligt veta. Minnesluckor är ju luckor i minnet. Dom minns man ju inte :fakta

Fast man märker ju om man försöker minnas tillbaka och det saknas större perioder tid?:va
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Fast man märker ju om man försöker minnas tillbaka och det saknas större perioder tid?:va

Då krävs det ju tidsuppfattning. Är du säker på att den var på efter all Cola Zero? :rofl
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Då krävs det ju tidsuppfattning. Är du säker på att den var på efter all Cola Zero? :rofl

Var det nånting som bråkade med tidsuppfattningen så var det nog romen i colan...:gnissla But I see your point... :hihi Men som sagt, lite dimmigt är det här och var men inga minnesluckor! :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Var det nånting som bråkade med tidsuppfattningen så var det nog romen i colan...:gnissla But I see your point... :hihi Men som sagt, lite dimmigt är det här och var men inga minnesluckor! :)


Det var ölen! Den sista ölen! Man ska aldrig dricka den sista ölen! :näsblod

:rofl
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top