Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl :rofl

Det kan ha varit så. Absolut. :3freak
 

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Ort
Strawtown
Hoj
Plåthäst
Förlåt :gråta :gråta
Nästa gång blir det inte så :fakta

Är du med då? :fyllisar

Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vad är det med att tänka i bilder idag. Jag ser framför mig Anna kutandes mot öster med höga knän, lätt tillbakalutad, skrikandes "jag måste skura kiosken".

Var är Zippen när vansinnet flödar?

:rofl

Jag längtar redan till påskhelgen. :rolleyes:
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Slå igång videosamtal istället och filma filmen så är det som att hela tråden är på bio med dig!
(och jag ska se till så att hela biografen får lära sig vad som är ordet)

Ni hade bara skrattat åt mig. Två timmars bölande som en jävla tjej. :skäms
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det var ölen! Den sista ölen! Man ska aldrig dricka den sista ölen! :näsblod

:rofl

Eller de sista tre ölarna i mitt fall :D Men nej, jag vidhåller att det är precis som med det där sista åket i skidbacken som man inte bör ta för det är alltid då man bryter ett ben eller något:fakta ;)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du däremot kan vara nykter, du stannade ju hela kvällen. Eller, ja åtminstone tills Busken ballade ur :fakta

Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det blir väl hos Rille i maj? Du kan ge dig på att jag bokar in den helgen. :fyllisar

Vi hoppas på att det snabbt blir varma nätter så jag inte behöver bekymra mig om att hem till de där djuren som inte klarar sig själv :rolleyes:

Det var det!

När tar vi nästa!?:banana Jag är pigg igen och lovar att skippa de sista tre ölarna denna gång :D

Du får vänta till Maj. Sen kan du ju hålla dig till öl din svamp :fakta
 

tkdrille

Guest
Fast så jäkla tidigt gick vi väl inte? Och jag hoppas att han/vi inte gick för jäkla tidigt bara för min skull, jag satt ju bra där ute på min sten:va Hade jag fått en halvtimme-timme till hade jag nog nyktrat och kommit tillbaka in igen :D

Jo allt var ditt fel. :) ditt fel att jag inte fick hångla med swish.
Nästa gång så får fu ta fler öl för de är öltält och sånt :). Så fu kan däcka ute ;)

Haha nädå. Inget var ditt fel. Hon var runt 3 tiden nånting.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top