tkdrille
Guest
Vad är det för fest ni pratar om, och var kommer den gå av stapeln??
De blir grilla öla och sen ner till byn där de är underhållning och öltält. I Tyringe med början hemma hos mig.
Det där var lågt, inte ens Glocalnet kommer så lågt.
Jag kan hanterar hojar och moppar som är rädda för vita streck, men tack för omtanken
Men han hade väl inte så mycket. Jag hade 8st 50cl burköl. Whisky hemma sen fick jag en grogg av drago typ 50/50 blev de i de stora glaset .
Stor svamp detta slurp
De blir grilla öla och sen ner till byn där de är underhållning och öltält. I Tyringe med början hemma hos mig.
Haha va snyggt med lila. Du är klädd i en gigantisk strumpa ju kar.
Pippis hoj (Keffe) är "unik"
True dat, slår vad om att jävlapeter är producent alt. manusförfattare för den där showen...
Jag får väl prova din hoj istället då
Jag får väl prova din hoj istället då
Jag har faktiskt ingen hoj just nu, men annars så! *osis*
Skulle vara kul att komma ner till den festen, och träffa er IRL och festa loss
haha jag undrar om jag inte ska se till så vi grillar i mina föräldrar trädgård som är helt avskild från verkligheten .Grillfest hos Rille!
Jag ser fram emot att springa runt på gräsmattan barfota i bara klänning och hångla med Anna igen!
Han drack ju hela tiden, fyllde på när det tog slut. Eller ja. ALLA drack massa utom chaufförerna. Och jag
(Och nej ingen jävla mjölk i min dricka)
Absolut vi är kända med. Sök på "hem till Tyringe" så ska du se de göra bort oss. Ligger 12 km väster om Hässleholm. Alltså 15 km åt rätt håll från Perstorp.Finns det med på kartan?
Jaa, visst är det sexit grabben.
Fick du sålt allt alltså. Fan också
haha jag undrar om jag inte ska se till så vi grillar i mina föräldrar trädgård som är helt avskild från verkligheten .
Mjölk dricker man till frukost och middag. Mjölk på fest känns väl lite fel
Absolut vi är kända med. Sök på "hem till Tyringe" så ska du se de göra bort oss. Ligger 12 km väster om Hässleholm. Alltså 15 km åt rätt håll från Perstorp.
Pippis hoj (Keffe) är "unik"
Jag har faktiskt ingen hoj just nu, men annars så! *osis*
Bara vi kan ta oss till samhället för vidare fest så...
haha jag undrar om jag inte ska se till så vi grillar i mina föräldrar trädgård som är helt avskild från verkligheten .
Mjölk dricker man till frukost och middag. Mjölk på fest känns väl lite fel
Absolut vi är kända med. Sök på "hem till Tyringe" så ska du se de göra bort oss. Ligger 12 km väster om Hässleholm. Alltså 15 km åt rätt håll från Perstorp.
Ja jag vet inte om de pirra till lite i magen på mig här. Tänk om du legat breve mig nu strumpan.
Ja så fulla ska vi inte bli hoppas jag. Jag har 5 minuter ner till parken och mina föräldrar 3 . Så vi behöver inte gå så långt
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|