Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vad är det för fest ni pratar om, och var kommer den gå av stapeln??

Grillfest hos Rille! :banana

Jag ser fram emot att springa runt på gräsmattan barfota i bara klänning och hångla med Anna igen!

Men han hade väl inte så mycket. Jag hade 8st 50cl burköl. Whisky hemma sen fick jag en grogg av drago typ 50/50 blev de i de stora glaset :).

Stor svamp detta slurp

Han drack ju hela tiden, fyllde på när det tog slut. Eller ja. ALLA drack massa utom chaufförerna. Och jag :crash

(Och nej ingen jävla mjölk i min dricka)

tkdrille

Guest
Grillfest hos Rille! :banana

Jag ser fram emot att springa runt på gräsmattan barfota i bara klänning och hångla med Anna igen!

Han drack ju hela tiden, fyllde på när det tog slut. Eller ja. ALLA drack massa utom chaufförerna. Och jag :crash

(Och nej ingen jävla mjölk i min dricka)
haha jag undrar om jag inte ska se till så vi grillar i mina föräldrar trädgård som är helt avskild från verkligheten ;).
Mjölk dricker man till frukost och middag. Mjölk på fest känns väl lite fel :)
Finns det med på kartan?
Absolut vi är kända med. Sök på "hem till Tyringe" så ska du se de göra bort oss. Ligger 12 km väster om Hässleholm. Alltså 15 km åt rätt håll från Perstorp. ;)
Jaa, visst är det sexit grabben. :tummenupp

Ja jag vet inte om de pirra till lite i magen på mig här. Tänk om du legat breve mig nu strumpan.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
haha jag undrar om jag inte ska se till så vi grillar i mina föräldrar trädgård som är helt avskild från verkligheten ;).

Absolut vi är kända med. Sök på "hem till Tyringe" så ska du se de göra bort oss. Ligger 12 km väster om Hässleholm. Alltså 15 km åt rätt håll från Perstorp. ;)

Bara vi kan ta oss till samhället för vidare fest så... :D

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002

Ja jag vet inte om de pirra till lite i magen på mig här. Tänk om du legat breve mig nu strumpan.

Det hade känts skönt för då kunde du masserat min rygg lite ju. :rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja så fulla ska vi inte bli hoppas jag. Jag har 5 minuter ner till parken och mina föräldrar 3 :). Så vi behöver inte gå så långt :)

Jag siktar på exakt likadan känsla nästa gång, så nej, ingen karatefylla för mig :näsblod

Fan på tal om sprit. Jag måste till systemet i veckan. Tror jag.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!