tkdrille
Guest
Ja de hade varit något. Jag har värmande massageolja och grova starka händer så du hade haft de skönt.Det hade känts skönt för då kunde du masserat min rygg lite ju.
Ja de hade varit något. Jag har värmande massageolja och grova starka händer så du hade haft de skönt.Det hade känts skönt för då kunde du masserat min rygg lite ju.
Fick du sålt allt alltså. Fan också
Keffe hälsar o tackar.
Får du verkligen vara härinne då?
Jag siktar på exakt likadan känsla nästa gång, så nej, ingen karatefylla för mig
Fan på tal om sprit. Jag måste till systemet i veckan. Tror jag.
Ja de hade varit något. Jag har värmande massageolja och grova starka händer så du hade haft de skönt.
Snart går ni om Association tråden
Japp, eftersom jag inte är kass och tror att just min (massproducerade) hoj har nåt som alla de andra 100-tals exakt likadana (lika massproducerade) hojarna har så satte jag ut dem för rätt pris direkt och blev av med båda på 1 vecka.
Fy på dig! Du får inte säga så när jag är såååå långt bort från dig.
nu har jag ju nära hem och då kan jag dricka supermycket och villa bort mig i någon buske. Eller är de taskigt om man har gäster som ska sova över?
Ja systemet är gött. Jag funderar om jag ska åka till Tyskland med jobbet i april och handla.
Japp, eftersom jag inte är kass och tror att just min (massproducerade) hoj har nåt som alla de andra 100-tals exakt likadana (lika massproducerade) hojarna har så satte jag ut dem för rätt pris direkt och blev av med båda på 1 vecka.
Keffe är kung!
Ja det får jag! Vem ska annars posta clowner till alleystruts?
Haha. Nu börjar jag känna ett visst obehag här. Ska vi driva med varandra länge till?
Nej nu ska jag ut med vovven och sen SOVA!
Det är jävligt taskigt. Men det är okej om jag får ta din plånbok och dina nycklar så jag kan betala taxin och sen komma in hemma hos dig så jag kan sova en stund.
Tyskland vill jag åka till, men har fan inte råd
Jösses grabben, lite mer än så här får du väl tåla iaf.
Precis. Lina kommer med så hon får ha reservnyckel om man kommer ifrån varandra. Haha taxi behövs inte för den biten men de kommer bli väldigt bra kväll hoppas jag
Jag har inte råd heller men jag åker för 200 kr så man åker ju billigt
Ja de hade varit något. Jag har värmande massageolja och grova starka händer så du hade haft de skönt.
VILKEN LINA? :confused
Nu blir jag lite sotis allt.
Get a room for Christ's sake
Nej nu ska jag ut med vovven och sen SOVA!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|