SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vilka vi? Du.
Så kan det mycket väl vara.
Vilka vi? Du.
Dom har sin charm.. Föredrar dom framför "stabor" iaf.. Snällt, jag ska överväga detta erbjudande. Man kanske får napp?Där tänker pam "byabor"
Om du vill får du också komma =) Låt bli mig i april bara vill inte ha handskarna.
Jag äter kyckling. Bara så alla vet.
Va skönt. På något vis känns de mer avslappnat utanför staden. Fast de beror såklart på vilken stad. =)Dom har sin charm.. Föredrar dom framför "stabor" iaf.. Snällt, jag ska överväga detta erbjudande. Man kanske får napp?
Hoppas jag är i tjänst då.
Dom har sin charm.. Föredrar dom framför "stabor" iaf.. Snällt, jag ska överväga detta erbjudande. Man kanske får napp?
Hoppas jag är i tjänst då.
ÅHHH!!!! HELT perfekt sida för mig!!! Tack för att du visade denJag har aldrig förstått mig på twitter, men nu hittade jag en variant som passar mig.
http://sv.bitter.as/
Jag har med ätit kyckling. Curry, och ris. Massa mjölk och proteindrink. Väntar till jag ska ner till gymmet nu bara.
Jag har också inmundigat proteindrink och mjölk idag. Gymmat gjorde jag ju imorse.
Nu tror jag att jag ska gå och dejta Wittgenstein.
Va skönt. På något vis känns de mer avslappnat utanför staden. Fast de beror såklart på vilken stad. =)
Självklart får du napp. Får testa utbudet här borta, inte helt omöjligt att du hittar något.
Haha, utifall du är i tjänst och jag åker så hoppas jag att vi slipper stanna hos dig Inte för att du är elak eller så.
Jag har med ätit kyckling. Curry, och ris. Massa mjölk och proteindrink. Väntar till jag ska ner till gymmet nu bara.
Är det så här det är när man har Facebook, får man reda på en massa sådana här fakta då?
Japp japp. Vill du smiska mig lite? Snääälla?Du gillar hårda tag va, eftersom du illustrerar få napp med näsblodssmiley?
Inte på min facebook. Däremot Swish...
Jag försöker bara hålla liv i tråden.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO