Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nationalrätten :7peta

Skrev ju bara att tiden sprungit ifrån mig och jag väntade på maten, sen när folk prompt skulle veta vad jag skulle äta fick jag ju skriva det. Är ju inte direkt så att jag lägger upp massa bilder på mat flera ggr om dagen och bara bubblar om vad jag äter.

tkdrille

Guest
Du, jag tänker ta ut dig för kontroll dig bara för att jag kan. Jag personligen tar inte på mig dom handskarna men kan se till att det blir så bara för att jag kan.
Jag har stor befogenhet min göingevän. And I like it. :hihi

Haha. Jag funderar på om jag ska skicka bud bara för det. Risken att du står där med de bredaste flinet som finnes är ju väldigt stor. Ganska pinsamt om du dessutom går direkt fram till mig bland 50-60 personer. Och om chefen dessutom kör. De vore ultimat det.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Japp japp. Vill du smiska mig lite? Snääälla? :tuttar

Det verkar lite farligt tycker jag, du har ju batong och tydligen har du även befogenhet att få folk undersökta med handskar. Det krävs inte så mycket fantasi för att förstå vilken del av kroppen som ska undersökas med de handskarna. :)

tkdrille

Guest
Det verkar lite farligt tycker jag, du har ju batong och tydligen har du även befogenhet att få folk undersökta med handskar. Det krävs inte så mycket fantasi för att förstå vilken del av kroppen som ska undersökas med de handskarna. :)

Men om du slappnar av och fantiserar om något trevligt så blir de stimulering. De gillar väl gubbar? :7peta

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Haha. Jag funderar på om jag ska skicka bud bara för det. Risken att du står där med de bredaste flinet som finnes är ju väldigt stor. Ganska pinsamt om du dessutom går direkt fram till mig bland 50-60 personer. Och om chefen dessutom kör. De vore ultimat det.
I`ll be waiting for you.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Men om du slappnar av och fantiserar om något trevligt så blir de stimulering. De gillar väl gubbar? :7peta

Hmm, jag har för mig att det var någon annan här i tråden som igår indirekt erkände att han gillar att stimuleras i de bakre regionerna. Tyvärr kan jag inte komma på vem det var nu. :glömdet :D

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Bli inte rädd nu. Det är ju jag som vill ha smisk? Jag är undergiven. Jag lovar. :krama

tkdrille

Guest
Du får ta med dig en kudde så löser det sig.
De är du som får ta med kudden hit. 3 kant i min säng. Du jag och drago. Så får flickorna och kärringen (bushido) ligga i vardagsrummet.
Om vi inte dumpar han uppe på ett tak som jag tyckte vi skulle göra.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
Bli inte rädd nu. Det är ju jag som vill ha smisk? Jag är undergiven. Jag lovar. :krama

Det är när man får sådana här erbjudanden som man önskar att man var lite mer spontan och inte så eftertänksam. :D Men det finns kanske en anledning till att jag hör hemma i singeltråden. :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!