Singeltråden

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jo förresten. Jag är en puma :yoparty Eller pumpa :näsblod
Jag är inte helt säker. :va Det hela var en aning förvirrande :confused:

En pumpa tror jag inte du är, känner dig inte så väl visserligen men tvivlar på det.
Och du ser för ung ut för att vara en puma. ;)

Nu är jag också lite förvirrad så vad vet jag. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Testa och läsa på etiketten på en Witbier istället, drick sedan upp den. Har det inte klarnat då, så upprepa tills du förstår:D

Det är väl inte så svårt? Å andra sidan har jag inte ens varit i närheten av en sådan. :glömdet

Men om det bara är kulor inblandade så kan de väl inte föröka sig, det fick iallafall jag lära mig på biologin. :va

Hade det varit förökning med i bilden hade det väl ramlat ut 15 kulor. Eller 16 kulor :näsblod

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Det är väl inte så svårt? Å andra sidan har jag inte ens varit i närheten av en sådan. :glömdet

Hade det varit förökning med i bilden hade det väl ramlat ut 15 kulor. Eller 16 kulor :näsblod

Det kanske bara var två par kulor som gick igång på sådant och de kanske fick en Einstein.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Hm. Pallade bara ett kapitel av Wittgenstein. Han slår knut i mitt arma huvud. :3freak

Nu måste jag smälta allt jag fått in. Logiken? Den är ju på väg att förkastas eftersom allt vi illustrerar som sann är egentligen osann. Även om vi lägger 5 kulor i en påse och sedan ytterligare 5 kulor i påsen kan det likväl ramla ut 11 kulor.

Jag måste nog fundera lite här :va

Gör det! :) och när du ändå är igång och funderar på de riktigt tunga frågorna, så kanske tråden även kan få svar på om Schrödingers katt är död eller levande... :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Gör det! :) och när du ändå är igång och funderar på de riktigt tunga frågorna, så kanske tråden även kan få svar på om Schrödingers katt är död eller levande... :D

Död, givetvis.
Varför skulle man annats ha en katt i en låda?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!