Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Inget, absolut inget. Men idag är ALLT rasism när man lyssnar på samhällsdebatten.
Släpp blöjräserns strut och häng med lite nu va :tungan

Men NEJ! De enda som ser rasism i allt är främlingsfientliga SD-anhängare i princip och de lyckas på nåt vänster vrida på allt och ta saker ur sitt sammanhang så folk som saknar logik och tappat förmågan att vara källkritiska hakar på direkt. Så helt plötsligt är "allt" rasistiskt, även sånt som ingen nånsin sett som rasistiskt från första början...

tkdrille

Guest
Men NEJ! De enda som ser rasism i allt är främlingsfientliga SD-anhängare i princip och de lyckas på nåt vänster vrida på allt och ta saker ur sitt sammanhang så folk som saknar logik och tappat förmågan att vara källkritiska hakar på direkt. Så helt plötsligt är "allt" rasistiskt, även sånt som ingen nånsin sett som rasistiskt från första början...

Fast anhängare till FI ser allting som Rasistiskt och sexistiskt. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Åh hå ja.. Både på hästar o män.. Även om det senare alternativet inte tillhör vanligheterna :gråta

Hur är det med din häst? Ett par månader sen sist jag vet, då var hon inte riktigt ren i benen vill jag minnas?

För övrigt håller jag med om att det blir alldeles för lite ridning...

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Det där är vad jag kallar konstverk!

Du milde vilket pilleri! Han måste ju va urmakare eller nåt!
Jag tycker det kan va nog så fippligt att mecka vanliga motorer.. Dock en liten besvikelse att det är en ångmaskin men det är ju omöjligt att konstruera bränsledetaljerna i den skalan.

Jävligt duktig kille,och ett otroligt hantverk. Men jag tror inte att den fungerar som en riktig motor, Han driver den nog med tryckluft . Men här kommer en som går som en riktig motor

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Hur är det med din häst? Ett par månader sen sist jag vet, då var hon inte riktigt ren i benen vill jag minnas?

För övrigt håller jag med om att det blir alldeles för lite ridning...
Jo, efter långt om länge kunde vi kolla henne o då var där ingen hälta kvar. Däremot var hon sned i korset o nacken vilket veterinären rättade till. Det var troligen orsaken till hältan. Sååå glad att det inte var en ledhälta, trist att hålla på med.. Så nu är vi på gång igen.
Mmm, det hade suttit fint med lite ridning .. :tuttar

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo, efter långt om länge kunde vi kolla henne o då var där ingen hälta kvar. Däremot var hon sned i korset o nacken vilket veterinären rättade till. Det var troligen orsaken till hältan. Sååå glad att det inte var en ledhälta, trist att hålla på med.. Så nu är vi på gång igen.
Mmm, det hade suttit fint med lite ridning .. :tuttar

Det var ju skönt att det inte satt i någon led, sjukt jobbigt det där!

Vi får försöka ta oss ut på en ridturné :rofl

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Har du läst det på internet?

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping