Jag jobbar den helgen men ska se om jag kan ordna en husrannsakan eller nåt
Det verkar som det är säkrast att man inte retar upp dig, du verkar ha mycket kontakter.
Jag jobbar den helgen men ska se om jag kan ordna en husrannsakan eller nåt
Har aldrig funderat över hästars anatomi, då jag tycker att hästar är lite läskiga
Inte jag, då jag är AteistVi har alla vårt kors att bära.
Inte jag, då jag är Ateist
Här försöker man ordvitsa på korsrygg....men nääääääää.
Då kan jag ju trösta dig med att min tanke var "Har vi också en korsrygg?"
Inte jag, då jag är Ateist
Det är bra att kunna om man skulle behöva impa på en hästtjej. Fast korsrygg gällde mänsklig anatomi.
Eh, ja.. Var det nåt nytt?
Jag tror jag skulle behöva en lektion i anatomi, jag googlade precis korsrygg.
Men kära nån... Men var inte ledsen, jag kan visa dig var jag har min korsrygg
Ja, faktiskt! Ländryggen har jag koll på, men förstår inte vart korsryggen ska få plats nånstans. Men jag har nog hört om den nån gång, om jag tänker efter...
Dags för en bild kanske.
Ja det är en annan sak.. Men hästryggar är rätt långa så det gå nog att klämma in
Dags för en bild kanske.
Väldigt informativ sida det där. Jag har lastat mycket hö, det är tydligen ett plus enligt det som stod där. Det var faktiskt inte bara för att impa på hästtjejer jag frågade om korset, jag vill veta allt om allt, min hjärna är som en svamp som suger upp onödig information.
Den var bra. men...
Alla hästcheyer är faktiskt inte så. Vissa har ett liv oxå. Fast vi kanske inte räknas som riktiga hästcheyer?
När min tredje häst väldigt plötsligt blev tvungen att avlivas, så föreslog min man en motorcykel istället för en ny häst. Så blev det.
Hästarna har jag ju inte övergett för det. Men nöjer mig med 2 ggr/v. Ska ju hinna med annat oxå. Extra kul är det om maken följer med till häst på skogsturerna.
"Ride a bike - ride a horse"
same same but different
Den var bra. men...
Alla hästcheyer är faktiskt inte så. Vissa har ett liv oxå. Fast vi kanske inte räknas som riktiga hästcheyer?
När min tredje häst väldigt plötsligt blev tvungen att avlivas, så föreslog min man en motorcykel istället för en ny häst. Så blev det.
Hästarna har jag ju inte övergett för det. Men nöjer mig med 2 ggr/v. Ska ju hinna med annat oxå. Extra kul är det om maken följer med till häst på skogsturerna.
"Ride a bike - ride a horse"
same same but different
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!