Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Om man som jag inte har något intresse av resor bör man skaffa en hästtjej då? Jag tänker mig att de inte vill åka till Thailand i 4 veckor eftersom de måste vara borta från hästen. :)

Skaffar du en med egen gård borde du klara dig från att resa. För även om hon skulle tycka det vore kul nån gång ibland så blir hon antagligen bara jätteglad om du stannar hemma och tar hand om djuren medan hon är borta! :tummenupp

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Om man som jag inte har något intresse av resor bör man skaffa en hästtjej då? Jag tänker mig att de inte vill åka till Thailand i 4 veckor eftersom de måste vara borta från hästen. :)

Funkar INTE! Till skillnad från andra djurägare så har hästcheyerna inga problem att åka bort medan hästen är på sommar bete... (Kräver minimal passning)

Satsa på en chey med hund istället. De brukar ha mycket svårare att skaffa hundvakt när de ska resa bort.

Fast.... :glömdet Hästcheyer har inte råd med 4 veckor i Thailand. Att åka sporthoj är ett billigt nöje jämfört med hästen. Ska du komma upp i kostnader som en hästägare så får du nog börja med roadracing. Fast det har diskuteras i andra trådar....

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Nä, jag vet, jag kan inte påstå att det stämmer direkt bra in på mig heller och då har jag ändå sånadär fyrbeningar som jobb. Men det är ju rätt underhållande ändå! ;)

Med fyrfotingar som jobb, så borde du skaffa dig en hobby t.ex. åka hoj. :) Bönpallen är faktiskt ett mysigt ställe, och det ger en alldeles ypperlig ursäkt till att krama och krämma på e sexig kille. :tummenupp Det är kul att köra själv oxå, men då har man ingen att krama. :krama Så ibland väljer jag (helt frivilligt att sitta bak).

Se för sjutton till att provåka med någon av grabbarna i sommar! :banana:banana

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Åh, jag vill äta en massa god mat o choklad o kakor o bakelser... :3freak

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Med fyrfotingar som jobb, så borde du skaffa dig en hobby t.ex. åka hoj. :) Bönpallen är faktiskt ett mysigt ställe, och det ger en alldeles ypperlig ursäkt till att krama och krämma på e sexig kille. :tummenupp Det är kul att köra själv oxå, men då har man ingen att krama. :krama Så ibland väljer jag (helt frivilligt att sitta bak).

Se för sjutton till att provåka med någon av grabbarna i sommar! :banana:banana

Ryktades det inte för ett antal sidor sedan att hon redan har provåkt någon? :glömdet

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
alltså , räknar ni hestcheyer "islandshestcheyer" som riktiga hestcheyer ... eller e dom lite mesigare typ som vi ser lite ner på glidarfolk med fransar ? :va

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Åkte till farmor och farfar igår. Tog en grusväg ut till asfaltsvägen på hemvägen.

Vad stöter man på då? Jo en urläcker brud med hund!
Jag som åker där dagligen undrade varför hon gick just där. Det är ju "min" mark liksom!

Vevade ner rutan å frågade henni hur det kommer sig varför hon går här. Och just nu... Det är ju liksom geggigt som attan.

Efter lite snack så kom det fram att hon brukar gå där. Så jag frågade om jag fick hänga på någon gång.

Så nu har jag ett nytt nummer i telefonen :)

Hon åkte SAAB också... Så då har jag något att snacka om. Hon ska ju ha en ÅDI!

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ryktades det inte för ett antal sidor sedan att hon redan har provåkt någon? :glömdet

Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden... :huvet

Bönpallen bakom en läcker sexig grabb på en snabb sporthoj ÄR en bra inledning på en romantisk kväll...
Det är bara jag och han och motorcykeln i xxx blås, och resten av världen räknas inte. Det är en fråga om tillit... :kär

Min man skulle aldrig våga åka med mig... :3freak :rodnar :huvet :huvet :huvet:huvet

MrsZ

Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Men hon åkte ju inte med rätt grabb, för då skulle hon inte vara kvar i singeltråden... :huvet

Bönpallen bakom en läcker sexig grabb på en snabb sporthoj ÄR en bra inledning på en romantisk kväll...
Det är bara jag och han och motorcykeln i xxx blås, och resten av världen räknas inte. Det är en fråga om tillit... :kär

Min man skulle aldrig våga åka med mig... :3freak :rodnar :huvet :huvet :huvet:huvet

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Åkte till farmor och farfar igår. Tog en grusväg ut till asfaltsvägen på hemvägen.

Vad stöter man på då? Jo en urläcker brud med hund!
Jag som åker där dagligen undrade varför hon gick just där. Det är ju "min" mark liksom!

Vevade ner rutan å frågade henni hur det kommer sig varför hon går här. Och just nu... Det är ju liksom geggigt som attan.

Efter lite snack så kom det fram att hon brukar gå där. Så jag frågade om jag fick hänga på någon gång.

Så nu har jag ett nytt nummer i telefonen :)

Hon åkte SAAB också... Så då har jag något att snacka om. Hon ska ju ha en ÅDI!

Jag trodde alla kände alla i Boxholm, så du borde veta vem hon är? :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har så mycket träningsvärk i rumpa och lår att det är svårt att sätta sig på toa. :huvet Men fakk va ja kommer ha fast rumpaaahhhh sen. :hihi

Bara så ni vet. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...