Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Visa var den där stenen ligger så kommer jag och herr slägga.

Jag ska "förbi" Karlstad i slutet av maj. Upp in the Woods

Men alltså, du pratar med tjejen som har bränt nudlar. Flera gånger. Och som en gång skulle få ett diplom för att hon hade lyckats laga gröt utan att bränna vid den tre gånger på rad, men sen fick diplomet indraget pga att hon brände sönder grytan gången därpå... Så den stenen är förbannat svår att slå sönder.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

tkdrille

Guest
Men alltså, du pratar med tjejen som har bränt nudlar. Flera gånger. Och som en gång skulle få ett diplom för att hon hade lyckats laga gröt utan att bränna vid den tre gånger på rad, men sen fick diplomet indraget pga att hon brände sönder grytan gången därpå... Så den stenen är förbannat svår att slå sönder.

Nu är de ju så att när du lagar mat så kan du inte hitta på en massa annat under tiden. :rofl
Jag kan nog lära dig. Vi behöver nog en kock. Så hoppa på vid kristinehamn.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

Ja men NÅGOT ska du väl kunna laga? Ta efter mig och laga samma som jag lagade åt dig första gången då? Om du komemr ihåg vad det va ^^ Förrätten tänker jag på, det är fan löjligt svårt att misslyckas med det!!!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nu är de ju så att när du lagar mat så kan du inte hitta på en massa annat under tiden. :rofl
Jag kan nog lära dig. Vi behöver nog en kock. Så hoppa på vid kristinehamn.

Men jag tänker ju inte stå och titta på maten tills den är klar, har väl bättre saker än så att använda min tid till. :dummer

tkdrille

Guest
Men jag tänker ju inte stå och titta på maten tills den är klar, har väl bättre saker än så att använda min tid till. :dummer

Haha, så hur gör du mat? Du äter alltid bränd mat?
Eller som en vän till mig som är 21 bast och kvinna. MICROVÅGSUGN.

:huvet:huvet:huvet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja men NÅGOT ska du väl kunna laga? Ta efter mig och laga samma som jag lagade åt dig första gången då? Om du komemr ihåg vad det va ^^ Förrätten tänker jag på, det är fan löjligt svårt att misslyckas med det!!!

Jag kan säkert om jag vill, problemet är att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt så när jag lagar mat gör jag det för att överleva, inte för att det ska vara gott. ;)

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Asså va Fan! Ni får lugna ner er med skrivandet lite.
Pallar inte gå igenom 10 sidor när jag kommer hem från jobbet varje dag!!!!!

Och vad är grejjen med alla clown bilder som poppade upp för några sidor sen?

tkdrille

Guest
Asså va Fan! Ni får lugna ner er med skrivandet lite.
Pallar inte gå igenom 10 sidor när jag kommer hem från jobbet varje dag!!!!!

Och vad är grejjen med alla clown bilder som poppade upp för några sidor sen?

Eller så får du faktiskt läsa lite oftare. Clownerna är till för lilla Alley hon älskar clowner och vill helst ligga med varenda en.

Kommer du den 20 ?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...