tkdrille
Guest
Ni får ha en trevlig kväll. Jag prioriterar min sömn lite för mycket för att tycka att det här är roligt.
Haha. Ok jag håller mina för mig själv då . Så prylar jag vaselek sen för din skull
Ni får ha en trevlig kväll. Jag prioriterar min sömn lite för mycket för att tycka att det här är roligt.
vet ej om denna har vart uppe förr , men intressant läsning till er alfahannar som hoppas på att snärja en hestchey
http://www.tidningenridsport.se/Blo...vrepappa/2013/4/Hasttjejer-for-dummies-del-3/
Inte del tre.
Med tanke på tidigare diskussion här vill jag poängtera en del i texten...
"Krångla inte till det, hästtjejer är fullt kapabla att ta hand om sig själva, så länge någon annan matar dem, tvättar och bryr sig om dem och pysslar med dem de stunder på dygnet som de är hemma. Hur svårt kan det vara?"
Nu ska jag köra en timme på min motionscykel och sedan ska jag göra lite styrkeövningar. I'll be back.
Jag är leeedig imorrn!!!!
Jag är leeedig imorrn!!!!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari