Semper idem
Gudomlig sporthojare
Shit vad träningsvärken gör sig påmind.....lår+rumpa = paaaain!!!!
No pain, no gain
Shit vad träningsvärken gör sig påmind.....lår+rumpa = paaaain!!!!
Tillbaka från garaget, mekat lite
Med vad?
Min gamla H-D
Och därför måste du byta avatar?
Ouuu. Verefönån?
Min gamla H-D
hädare...
Nä det heter HDare
hädare...
Jag tillhör kategorin av människor som inte kategoriserar, utan jag tycker om massor av olika fordon.
Dessutom så har jag en Honda oxå
Ok du får för den..respekt Jag är den som är spökgösta II
Jag tillhör kategorin av människor som inte kategoriserar, utan jag tycker om massor av olika fordon.
Dessutom så har jag en Honda oxå
Den kanske inte blir särskilt snabb, kanske 120 om man har tur.
Men tänk på att bromsarna på gamla hojar är helkassa. Plus att det är fotkopppling och växelspaken sitter på tanken
Så den blir inte så lättkörd.
forumet för oss som kör SNABB motorcykel....
Senaste jag retade någon för en custom/glidarhoj så fick jag ett tråkigt meddelande i min gästbok..ja ni kan läsa själva men haha xD
Inte de heller. De gjorde ont när hon sög. Och hon dregla för myvket
Handlar om att ge och ta. Får jag kass mat så presterar jag kasst i sängen. Hittills har jag inte fått bra mat.
Ååå nej sådan luring går jag inte på. Om jag då presterar sjukt bra men får dålig mat efter. Då blir man ju deprimerad och inser vilken energi man förlorat. När man likväl kunde gå till pizzerian och sparat på krafterna.
Orka komma dragande med den igen, har avhandlats bara alltför många gånger. Du får helt enkelt inse att det finns folk som intresserar sig för annat än kataloghojar.
Jörgen Karlsson brukar prata om HD-motorn som ett "väsen" eller dess "väsen". Förvånansvärt många petrolheads har en förkärlek till just HD, anglofilerna har sina preferenser. En annan som konsumerar, upplever och bara kör hoj för nöjet och komma sig iväg missar ofta nog den biten. Grejen är att det ena utesluter inte det andra. Jag vet flera som gått från Kawa trepip till HD, de gillar ytterligheterna, helt enkelt.
Besök en strip i sommar och se en hissad HD på full sula, det är så långt från fransjacka och kolonnkörning man kan komma.
Haha sorry sorry men fejjan hade blivit alldeles för beroendeframkallande så kände det va bäst med en paus och det känns faktiskt jävligt skönt än så länge iaf du får väl mobba mig lite random i sms eller nått istället
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|