Singeltråden

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Ouuu. Verefönån?

För något år sen gick jag och köpte en H-D 750 sidventilare från 1937.
Låg väl i cirka 15 lådor och mjölkbackar. Allt är mer eller mindre sönderskruvat.
Det kommer att Bli en Bobber, när den väl blir klar.

Just nu riktar jag bakramen,då den är helt misshandlad.

Men jag får väl erkänna att jag inte riktigt har prioriterat den, utan skruvar med den lite då och då.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag tillhör kategorin av människor som inte kategoriserar:confused:, utan jag tycker om massor av olika fordon.
Dessutom så har jag en Honda oxå:)

Senaste jag retade någon för en custom/glidarhoj så fick jag ett tråkigt meddelande i min gästbok..ja ni kan läsa själva men haha xD

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Den kanske inte blir särskilt snabb, kanske 120 om man har tur.
Men tänk på att bromsarna på gamla hojar är helkassa. Plus att det är fotkopppling och växelspaken sitter på tanken
Så den blir inte så lättkörd.

Fast alal top fuel-hojar är byggda på glidarhojar så den KAN bli snabb ;) Ge mig några loppor och lite tid så ska vi nog kunna hitta lite fart i den också ;)

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
forumet för oss som kör SNABB motorcykel.... :(

Orka komma dragande med den igen, har avhandlats bara alltför många gånger. Du får helt enkelt inse att det finns folk som intresserar sig för annat än kataloghojar.

Jörgen Karlsson brukar prata om HD-motorn som ett "väsen" eller dess "väsen". Förvånansvärt många petrolheads har en förkärlek till just HD, anglofilerna har sina preferenser. En annan som konsumerar, upplever och bara kör hoj för nöjet och komma sig iväg missar ofta nog den biten. Grejen är att det ena utesluter inte det andra. Jag vet flera som gått från Kawa trepip till HD, de gillar ytterligheterna, helt enkelt.

Besök en strip i sommar och se en hissad HD på full sula, det är så långt från fransjacka och kolonnkörning man kan komma.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Inte de heller. De gjorde ont när hon sög. Och hon dregla för myvket

Glömde hon att svälja? :D

Handlar om att ge och ta. Får jag kass mat så presterar jag kasst i sängen. Hittills har jag inte fått bra mat.

Då vet vi att du alltid är kass i sängen. :D

Ååå nej sådan luring går jag inte på. Om jag då presterar sjukt bra men får dålig mat efter. Då blir man ju deprimerad och inser vilken energi man förlorat. När man likväl kunde gå till pizzerian och sparat på krafterna.

:)

Lagade din mamma bra mat? :glömdet

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Orka komma dragande med den igen, har avhandlats bara alltför många gånger. Du får helt enkelt inse att det finns folk som intresserar sig för annat än kataloghojar.

Jörgen Karlsson brukar prata om HD-motorn som ett "väsen" eller dess "väsen". Förvånansvärt många petrolheads har en förkärlek till just HD, anglofilerna har sina preferenser. En annan som konsumerar, upplever och bara kör hoj för nöjet och komma sig iväg missar ofta nog den biten. Grejen är att det ena utesluter inte det andra. Jag vet flera som gått från Kawa trepip till HD, de gillar ytterligheterna, helt enkelt.

Besök en strip i sommar och se en hissad HD på full sula, det är så långt från fransjacka och kolonnkörning man kan komma.

Åker själv på dom flesta drag-race-tävlingarna i sverige med ett eget team så jo tack jag vet xD kommer finnas på plats i Malmö nästa 16-19 Maj, kom förbi och slipa lite lamellskivor om du vill xD

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S