Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Igår kväll var det punschafton, jag var lätt snyggast av alla :banana

Hade roligt tills jag tröttnade och försökte hitta sällskap som skulle hemåt också så vi kunde dela. Efter om och men kom jag iväg med ett gäng. Väl hemma börjar jag leta efter min nyckel... :huvet Den tappade jag visst! Vet inte om jag förlagt den i nån jävla värdelös ficka så den trillat ur :huvet

Hade turen att grannen var vaken och tvättade klockan halv tre på natten så han öppnade porten och kunde hjälpa mig ringa innan mobilbatteriet dog.

Sen är jag också redigt irriterad på en viss typ men det släpper nog snart. Fattar inte hur folk tänker ibland. :huvet

Nu ska jag gå och dricka oboy och se en film.

tkdrille

Guest
Haha bråka om hockey. Vilka småbarn. Ni ska ju klaga på ert förlorande lag för att de var så kass om ni ska bråka. :arsele:arsele

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
En hockeymatch mer eller mindre är ju inget att bry sig om. :död

Det är ju ikväll som det gäller! :yoparty :banana Ska Rossi ta det eller inte? Kommer Chrustlow att ta sig till pallen?

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Igår kväll var det punschafton, jag var lätt snyggast av alla :banana

Hade roligt tills jag tröttnade och försökte hitta sällskap som skulle hemåt också så vi kunde dela. Efter om och men kom jag iväg med ett gäng. Väl hemma börjar jag leta efter min nyckel... :huvet Den tappade jag visst! Vet inte om jag förlagt den i nån jävla värdelös ficka så den trillat ur :huvet

Hade turen att grannen var vaken och tvättade klockan halv tre på natten så han öppnade porten och kunde hjälpa mig ringa innan mobilbatteriet dog.

Sen är jag också redigt irriterad på en viss typ men det släpper nog snart. Fattar inte hur folk tänker ibland. :huvet

Nu ska jag gå och dricka oboy och se en film.

Är inte du ALLTID den snyggaste? :va

Det är skönt att se fler som anammar O´boy. :tummenupp

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Klara av att säga NEJ tack.

Idag är nog första gången jag verkligen säger NEJ tack till ett jobb och den extra inkomst det inneburit. :bow

Det är försommar nu och hojsäsongen i full gång så i år har jag som mål att bara jobba så mycket att man håller sig flytande och därmed får mycket fritid. :yoparty

Agendan för 2013 gör att t.o.m. ett halvtidsjobb är för mycket för att hinna med allt det roliga som händer och det vill jag ju inte missa.

Länge leve livet på två hjul. :tummenupp

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...