Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
De e kärlek de! Va gör den lille parveln nu i dagarna då, han är så tyst i tråden... Du har väl inte gjort en Risken...?!?! :D

Buntband o silvertejp är riktiga leksaker det. :D
Han blir så medgörlig så man får tårar i ögonen.

Va, WHAT!?

Jag syftade enkom på handledare till hojkortet :gråta

Du kan säkert stalka dig till en sån oxå. :)

I plead the fifth! :mattias

Haha, du gömmer dig ju bara hemma i dina mjukisar o vågar inte ens gå ut när det kommer långväga besök som vill klämma på dina armar. ;)

Jag föreslår att PippiT styr upp en grillfest i sommar som alla kan komma på. Dvs inte en "after work" som börjar kl 20:30 :4skrika

Hahaha, hur blev jag singeltrådens festarrangör helt plötsligt? Jaha o hur dags ska en grillfest börja för att det ska passa lillpojken sovklocka? 15:00 eller? :D

Inte blir det så mycket skoj nej, men då jag är ny här tänkte jag visa min ödmjuka sida:3freak.
Tror också att en kväll med vissa härinne verkar oslagbart men backar av då jag inte vill utsätta er för mig:yoparty:yoparty

Du är säkert rädd för vår klockrena humor. :D

Jag håller med Peter! :7peta

Men vafan!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hihi, han stalkade mig men det räckte med att se honom så föll jag pladask. I was a easy catch. :D

Jag har testad det där med stalking, men det ger ingen utdelning alls för mig. :4skrika

Det bästa är nog att jag håller mig till straps och silvertejp. :crash
Samspelet som infinner sig när de inser att motstånd inte gynnar någon. :kär

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Buntband o silvertejp är riktiga leksaker det. :D
Han blir så medgörlig så man får tårar i ögonen.

Men vafan!

Varför postar vi inlägg samtidigt som handlar om straps och silvertejp :va
Jag tycker så mycket om dig :krama

Om nu Peter har rätt en gång är det väl inte mer än rätt att lyfta fram det :7peta

:)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Haha, du gömmer dig ju bara hemma i dina mjukisar o vågar inte ens gå ut när det kommer långväga besök som vill klämma på dina armar. ;)

App app.. jag är fan den som ALDRIG bangat en aw, hojfest, halloween eller liknande tidigare, så försök inte..
En del andra blir ju dåliga i magen och behöver dra helt hux flux från t ex halloweenfester.... :gnissla

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
App app.. jag är fan den som ALDRIG bangat en aw, hojfest, halloween eller liknande tidigare, så försök inte..
En del andra blir ju dåliga i magen och behöver dra helt hux flux från t ex halloweenfester.... :gnissla

Haha, du jag va med igår trots att jag spenderade 40% av kvällen på toaletten. Vet fan inte vad det är med min mage. Jag tror att jag dricker för lite helt enkelt. Halloweenfesten kan jag erkänna nu i efterhand att jag blev för full och låg o kräktes när jag kom hem. :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Haha, du jag va med igår trots att jag spenderade 40% av kvällen på toaletten. Vet fan inte vad det är med min mage. Jag tror att jag dricker för lite helt enkelt. Halloweenfesten kan jag erkänna nu i efterhand att jag blev för full och låg o kräktes när jag kom hem. :D

Fina flickor väntar med att kräkas tills dom kommit hem :fakta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hahaha, hur blev jag singeltrådens festarrangör helt plötsligt? Jaha o hur dags ska en grillfest börja för att det ska passa lillpojken sovklocka? 15:00 eller? :D
Fast, 15:00, eller tom 14 är rätt bra tid att starta grillfest.
Då har man gott om tid att ta nån öl och snacka (ljuga?) sig hungrig innan man tänder på grillarna. Kål, förstås, eller helst ved eldat, man är ju inte fjolla heller.
Man är så mycket hetare på att grilla med en halv promille i självförtroendet sådär vid sjutiden på kvällen.
Sen håller man ju självklart på tills solen börjar gryna på horisonten, det hör ju till. :fakta

Få saker går upp mot sol, en blodig biff, en isback full med öl, trevligt sällskap & en vinglig plaststol en tempererad sommarkväll. :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Det är lugnt, vi har alla våra dagar :yoparty

70tals.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fina flickor väntar med att kräkas tills dom kommit hem :fakta

Precis och fina flickor sätter upp håret, sätter på tandkräm på tandborsten, sätter på vattnet, tar bort badrumsmattan innan hon kräks i toaletten. :D

Var hade dom silvertejpen?
:va

Du ser, jag släpper loss honom ibland för ett gästspel. ;)

Fast, 15:00, eller tom 14 är rätt bra tid att starta grillfest.
Då har man gott om tid att ta nån öl och snacka (ljuga?) sig hungrig innan man tänder på grillarna. Kål, förstås, eller helst ved eldat, man är ju inte fjolla heller.
Man är så mycket hetare på att grilla med en halv promille i självförtroendet sådär vid sjutiden på kvällen.
Sen håller man ju självklart på tills solen börjar gryna på horisonten, det hör ju till. :fakta

Få saker går upp mot sol, en blodig biff, en isback full med öl, trevligt sällskap & en vinglig plaststol en tempererad sommarkväll. :)

Problemet är att Peter hinner gå hem till klockan är sju för hans curfew är nånstans där runt. :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår