De e kärlek de! Va gör den lille parveln nu i dagarna då, han är så tyst i tråden... Du har väl inte gjort en Risken...?!?!
Va, WHAT!?
Jag syftade enkom på handledare till hojkortet
I plead the fifth!
Jag föreslår att PippiT styr upp en grillfest i sommar som alla kan komma på. Dvs inte en "after work" som börjar kl 20:30
Inte blir det så mycket skoj nej, men då jag är ny här tänkte jag visa min ödmjuka sida.
Tror också att en kväll med vissa härinne verkar oslagbart men backar av då jag inte vill utsätta er för mig
Jag håller med Peter!
Hihi, han stalkade mig men det räckte med att se honom så föll jag pladask. I was a easy catch.
Buntband o silvertejp är riktiga leksaker det.
Han blir så medgörlig så man får tårar i ögonen.
Men vafan!
Jag håller med Peter!
Varför postar vi inlägg samtidigt som handlar om straps och silvertejp
Jag tycker så mycket om dig
Om nu Peter har rätt en gång är det väl inte mer än rätt att lyfta fram det
Haha, du gömmer dig ju bara hemma i dina mjukisar o vågar inte ens gå ut när det kommer långväga besök som vill klämma på dina armar.
App app.. jag är fan den som ALDRIG bangat en aw, hojfest, halloween eller liknande tidigare, så försök inte..
En del andra blir ju dåliga i magen och behöver dra helt hux flux från t ex halloweenfester....
Haha, du jag va med igår trots att jag spenderade 40% av kvällen på toaletten. Vet fan inte vad det är med min mage. Jag tror att jag dricker för lite helt enkelt. Halloweenfesten kan jag erkänna nu i efterhand att jag blev för full och låg o kräktes när jag kom hem.
Fast, 15:00, eller tom 14 är rätt bra tid att starta grillfest.Hahaha, hur blev jag singeltrådens festarrangör helt plötsligt? Jaha o hur dags ska en grillfest börja för att det ska passa lillpojken sovklocka? 15:00 eller?
Haha, du jag va med igår trots att jag spenderade 40% av kvällen på toaletten. Vet fan inte vad det är med min mage. Jag tror att jag dricker för lite helt enkelt. Halloweenfesten kan jag erkänna nu i efterhand att jag blev för full och låg o kräktes när jag kom hem.
Fina flickor väntar med att kräkas tills dom kommit hem
Var hade dom silvertejpen?
Fast, 15:00, eller tom 14 är rätt bra tid att starta grillfest.
Då har man gott om tid att ta nån öl och snacka (ljuga?) sig hungrig innan man tänder på grillarna. Kål, förstås, eller helst ved eldat, man är ju inte fjolla heller.
Man är så mycket hetare på att grilla med en halv promille i självförtroendet sådär vid sjutiden på kvällen.
Sen håller man ju självklart på tills solen börjar gryna på horisonten, det hör ju till.
Få saker går upp mot sol, en blodig biff, en isback full med öl, trevligt sällskap & en vinglig plaststol en tempererad sommarkväll.
Fina flickor väntar med att kräkas tills dom kommit hem
Fast på krogen äre ju nån annan som städar!
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|