Singeltråden

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Tänkte ta hojen till jobbet idag!

Sen kom jag på att jag hade en servicebil med alla grejer i............. :död

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Lever denna tråden ff som "singeltråd" eller är den numera bara till för att utmana andra trådar? :yoparty:confused:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Lever denna tråden ff som "singeltråd" eller är den numera bara till för att utmana andra trådar? :yoparty:confused:

Det händer faktiskt att vi diskuterar singelrelaterade saker fortfarande, men för det mesta fungerar den bara som en tråd där man kan skriva vad som helst. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Det är en singeltråd som ej kan utmanas av andra trådar :fakta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Man kan ju inte bara prata singel. Det är tråkigt med sten :rofl

Jag är så vitsig. Man bara döööööööööööör! :Bugar A_NN_A

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det händer faktiskt att vi diskuterar singelrelaterade saker fortfarande, men för det mesta fungerar den bara som en tråd där man kan skriva vad som helst. :)

Problemet här som jag ser det är att de flesta av oss som fortfarande är singlar inte dejtar. Det är väl en viktig del i ett singelliv. Om man nu inte självmant vill vara ensam :D

Tycker att dagens trend verkar vara att man träffar nån och huxflux går in i ett förhållande vilket för mig är obegripligt. Men vad vet jag om kärlek egentligen? :rolleyes:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Sitter på flygplatsen och spanar in en snygg vakt. Synd att jag flyger hem, meningslöst att ragga på honom :D

Får köpa choklad o äta på planet sen istället :rolleyes:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tänkte ta hojen till jobbet idag!

Sen kom jag på att jag hade en servicebil med alla grejer i............. :död

Tänkte sälja hojen, har 24 intressenter och så startar skiten inte... morr... :huvet:mad::huvet

Nä verkligen inte. Nu åker jag mot Bromma, ska träffa en kär vän innan jag kliver på planet hem. Ska bli skönt att komma hem och få egentid, det har ju knappt hunnits med det :3freak
Det är faktiskt väldigt skönt med egentid. Jag påtade i rabatterna igår i solskenet, tog en kopp kaffe, gick o yogade, lekte kattvakt (gav den mat o gosade lite)... skönt... Förresten nu blir väl voffsingen glad när du kommer hem? :)

Jaha, då va man påväg till läkarn från jobbet. Så gick det med den arbetsdagen. :(
Va har Pippit gjort nurå? :7peta

Den är ju som redan utrönt helt outstanding och kan inte utmanas, men jodå, vi har några par som sprungit ur galenskaperna så de så. O så de som gillar o hänga här som gillar o va singel o så några ännu konstigare typer som hänger här fast de inte är singel utan bara för att det är ett så härligt knasit ställe att hänga på. :):yoparty:)
Man kan ju inte bara prata singel. Det är tråkigt med sten :rofl

Jag är så vitsig. Man bara döööööööööööör! :Bugar A_NN_A
Stenkul Anna, stenkul... :crash

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...